הנוער של מגדל העמק מציג: הקפת אליפות  

אחרי 13 שנה: קבוצת הנוער של מגדל העמק חגגה העפלה לליגה הארצית בהקפת אליפות, חלוקת גביעים של ראש העיר למצטיינים ועוד ניצחון במחזור הנעילה. אלי ברדה: "זהו הישג נפלא לקבוצת הנוער שלנו"

לפני המשחק הוענקו גביעים לשחקנים שסיימו את הנוער, לאפסנאי הקבוצה ואות הוקרה לראש העיר ברדה
לפני המשחק הוענקו גביעים לשחקנים שסיימו את הנוער, לאפסנאי הקבוצה ואות הוקרה לראש העיר ברדה

אחרי 13 שנים הצליחה קבוצת הנוער העירונית של הפועל מגדל העמק להבטיח את עלייתה לליגה הארצית לנוער. היא עשתה זאת בסטייל עם מאזן נפלא של 19 ניצחונות, תיקו אחד ושני הפסדים בלבד לאורך עונה שלמה.
במועדון ציינו בסיפוק כי ההצלחה של קבוצת הנוער החלה כבר בתחילת העונה כאשר הרשות המקומית והעומד בראשה אלי ברדה החליטה להעניק תקציב נפרד מהקבוצה הבוגרת, כדי לתת דגש מיוחד לקידומה ופיתוחה של מחלקת הנוער.
בשבת האחרונה אירחה העולה החדשה לליגה הארצית לנוער את קבוצת הנוער של הפועל בית שאן לדרבי שנעל את העונה והסתיים בניצחון מוחץ של העולה החדשה 1:5 משערים של רון אדרי, רון כהן, צמד של רוני חוריה ואיתמר גטה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עוד בטרם התחיל המשחק התקיימה הקפת האליפות המסורתית של שחקני הקבוצה לאחריה התקיים טקס הענקת גביעים לשחקנים שסיימו גיל נוער, מלך השערים רון כהן (19 שערים בכל המסגרות) ותגלית העונה עמרי אברה. כמו כן הוענקו מגנים למנהל הקבוצה ולאפסנאי וכן לראש העיר אלי ברדה על התמיכה לאורך העונה.
ברדה ברך את הצוות המקצועי והשחקנים ואמר: "זהו הישג נפלא לקבוצת הנוער שלנו. יישר כוח גדול לכל העוסקים במלאכה, יוסי פורטל מחזיק תיק הספורט, היו"ר הנרי איפרגן, להנהלה, למאמן עומרי ביטון, לצוות המקצועי והשחקנים".

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|

ברקע מלחמת "חרבות ברזל": מרוץ בשביל הבנים הדרוזים 2024 יוצא לדרך

|