המנכ"ל חדש של אסי גלבוע: "אני מעורב מאה אחוז, מגיע לכל אימון"

המנכ"ל הטרי של אסי גלבוע עומרי הלוי (34), עפולאי לשעבר שמתגורר כיום בקיבוץ מענית, מספר על היעדים המקצועיים ועל הסיבות שהביאו אותו לתפקיד: "אני צמחתי מתוך הכדורגל ומחובר מאוד לעמק. הצטרפתי למשפחה. אנחנו שווים פלייאוף עליון"

רגע אחרי שאסי גלבוע פתחה את הסיבוב השני של העונה ובמקביל הצליחה להתייצב מבחינה מקצועית (4 משחקים רצופים ללא הפסד), הקבוצה צירפה לצוות הניהולי שלה את עומר הלוי, עפולאי לשעבר, שישמש כמנכ"ל המועדון.
הלוי (34) מתגורר כיום בקיבוץ מענית שנמצא בסמוך לפרדס חנה אך במקור הוא נולד וגדל בשכונת 'שיכון עובדים' בעפולה. כיום הלוי עוסק בתחום רכבי השטח והטרקטורונים ונחשב לחבר קרוב של היו"ר אוהד אפרים. "לא מזמן אני ואוהד דיברנו על הקבוצה והוא העלה את הרעיון שאני אצטרף לצוות הניהולי", מספר עומרי הלוי, "בגלל שהמועדון הזה כל כך יקר לי ואני יודע איזה אנשים נפלאים יש שם, אז החלטתי להצטרף. לקבוצה אחרת לא הייתי נכנס מראש".
בתשובה לשאלה מה הניע אותו להצטרף לעולם הכדורגל שידוע כעולם של כפוי טובה, ענה הלוי: "דבר ראשון אני גדלתי בעפולה ויש לי זיקה חזקה לעמק.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


שנית, אני צמחתי בכדורגל ושיחקתי הרבה שנים כדורגל וגם גדלתי על ברכיהם של כוכבי מכבי עפולה המיתולוגית. מעבר לכך, אני ואוהד חברים טובים ואני רוצה לסייע לו".
לגבי מידת המעורבות שלו בקבוצה, הוסיף הלוי: "למרות שאני לא גר באזור, אני משתדל להגיע כמעט לכל אימון ולהיות מעורב בהכל במאה אחוז. חשוב לי להיות נוכח בשטח ולסייע בכל מה שנדרש, כולל גיוס ספונסרים".
באשר למטרות המקצועיות, המנכ"ל הטרי מסמן יעדים גבוהים: "המטרה היא לבנות קבוצה אטרקטיבית בעונה הבאה עם שאיפות לצמרת. אבל עוד בעונה הנוכחית אנחנו שואפים להגיע לפלייאוף העליון. כרגע מקומנו בטבלה לא משקף את האיכות שיש בקבוצה".
לאסי גלבוע שבמקום ה-13 (14 נקודות) מצפה היום (ו', 13:30) קרב תחתית סופר קריטי מול נועלת הטבלה באקה אל גרביה (9 נקודות).