האבא נגד הבן: האם ראובן עטר יוריד את הבן שלו לליגה א'?

עפולה תארח היום (ו', 16:00) את נצרת עילית, שנמצאת מתחת לקו האדום וזקוקה נואשות לניצחון. מאמן עפולה יתמודד ראש בראש מול בנו רועי, שמשחק בנצרת עילית. גורמים בעפולה: "לראובן עטר חשוב לנצח בשביל התדמית שלו". ומדוע בעפולה אסרו על השחקנים להתראיין?

מפגש כזה לא רואים כל יום. מאמן הפועל עפולה ראובן עטר יעמוד היום (ו', 16:00) בפני סיטואציה לא קלה לעיכול. בשעה שהוא יארח עם קבוצתו הפועל עפולה את הפועל נצרת עילית לדרבי אזורי מסקרן במסגרת הפלייאוף התחתון, כשנותרו שני מחזורים מכריעים לסיום העונה.

הבן של ראובן עטר רועי. באדיבות פייסבוק הפועל עכו
הבן של ראובן עטר רועי. באדיבות פייסבוק הפועל עכו

במדי הפועל נצרת עילית משחק לא אחר מאשר בנו של מאמן עפולה, רועי עטר, שלאחרונה חזר מפציעה וצפוי להתמודד מול אביו ראש בראש למפגש בעל השלכות רציניות.
עבור הפועל עפולה, שכבר מזמן הבטיחה את ההישארות בליגה וספגה במחזור האחרון תבוסה משפילה מול רמת השרון 1:4, מדובר במשחק לפרוטוקול בלבד שלא זיז לה דבר. לעומת זאת, עבור נצרת עילית שמדורגת מתחת לקו האדום מדובר במשחק של להיות או לחדול.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


על כן, כל תוצאה במשחק הזה פרט לניצחון עלול להוביל את נצרת עילית לליגה א'.  "לעטר חשוב לנצח בגלל התדמית שלו", הסביר גורם בעפולה, "עם כל הכבוד לנצרת עילית אנחנו מסתכלים על עצמנו ורוצים לסיים את העונה בצורה ספורטיבית".
ובאופן די תמוה בהפועל עפולה החליטו השבוע לאסור על השחקנים להתראיין בתקשורת. מדוע ולמה לאסור עליהם להתראיין בשלב כזה של העונה כשהקבוצה כבר איבדה עניין בליגה? ממש לא ברור.

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|

ברקע מלחמת "חרבות ברזל": מרוץ בשביל הבנים הדרוזים 2024 יוצא לדרך

|