"דמותו של רן תחסר לנו מאוד ביציע"

רן אושרי מהיישוב הקהילתי גן נר נפטר בסוף השבוע בטרם עת. במועדון הכדורסל גלבוע גליל, הקבוצה אותה הוא אהד ובה תמך בכל המגרשים ברחבי הארץ, כאבו את מותו הפתאומי. "איבדנו איש מקסים, מענטש אמיתי שתמיד רצה לעשות רק טוב. נעלה ליגה גם בשביל רן", אמר עידן דרורי, יו"ר ארגון האוהדים. "אי אפשר היה להתעלם ולפספס את רן, עם הקוקו והחיוך שובה הלב", הוסיף תמיר אסטרוגו, חברו ליישוב וליציע
צילום: נעם מושקוביץ׳

קהילת הכדורסל בגלבוע קיבלה בעצב ובתדהמה את מותו של רן אושרי, אחד האוהדים הבולטים של המועדון בשנים האחרונות, ואיש שהיה אהוד, אהוב ומוערך. אושרי נפטר בטרם עת והותיר אחריו משפחה המומה וכואבת.
בהודעה רשמית של הקבוצה נכתב: "מועדון הכדורסל גלבוע גליל אבל וכואב על לכתו בטרם עת של אוהד הקבוצה, רן אושרי ז״ל. רן, יחד עם משפחתו, היה אוהד מסור ומושבע אשר ליווה את הקבוצה מיום הקמתה. אנחנו שולחים תנחומים למשפחת אושרי. דמותו של רן תחסר לנו מאוד ביציע".


"לרן היה את המנוי הראשון למשחקי הקבוצה"


עידן דרורי, יו"ר ארגון האוהדים של המועדון אמר כי רן היה איש יקר, מלא בטוב והגדיר אותו כ'אח ליציע' בכל אולם בארץ. "אנחנו נתגעגע מאוד לרן, נדאג להנציח אותו ונעלה ליגה גם בשבילו", אמר דרורי, "לדעתי לרן היה את המנוי הראשון למשחקי הקבוצה וזה מבטא את החיבור הכל כך הדוק שלו למועדון. הוא ומשפחתו היו אוהדים אמיתיים ורן לא היה מפספס שום משחק, לא בבית ולא בחוץ. הוא תמך בקבוצה גם בתקופה הטובות, וגם הפחות טובות, כשהקבוצה משחקת בליגה השנייה. תמיד נזכור לטובה את החיוך שלו, המסירות, האכפתיות והחיוביות. כל מה שהוא עשה היה באהבה וללא תנאים. לא הייתה פעילות שלנו שהוא לא הצטרף – אם זה קטיף סיוע לחקלאים, אם זה ערב גיבוש או כל התכנסות אחרת. אין לי מילים לתאר את האובדן עם לכתו בטרם עת".
תמיר אסטרוגו, חברו של רן מהיישוב גן נר ומהיציע כבר שנים רבות סיפר:


"מעבר למקום המרכזי שלו ביציע, רן היה דמות דומיננטית בגן נר, כאיש מקצוע שהתמחה בשיפוצים ובכלל כתושב ותיק"


תושבי גן נר תמיד דיברו על המקצועיות שלו, האדיבות, היושרה וההגינות וערכים ראויים אלה הזכיר בדבריו גם רב היישוב, במהלך ימי השבעה. במגרשי הכדורסל אי אפשר היה להתעלם ולפספס את רן האוהד, עם הקוקו והחיוך שובה הלב, תמיד מחבר ותמיד אופטימי, תמיד בפרונט ובקו הראשון. אנחנו גם משחקים יחד ביישוב כדורסל חובבני להנאתנו ורן היה מככב גם במשחקים ביננו, עם אנרגיות בלתי נגמרות, אדם שתמיד היה כיף להיות במחיצתו. אני יכול לספר שבמשחק הקרוב ביום רביעי נציג שלט לזכרו ואני בטוח שנעלה ליגה גם בשבילו. הכוונה העתידית היא גם להנציח את זכרו בדרכים נוספות".

כך תעשו את זה נכון: תזונה בריאה למשפחה בחופש הגדול

|

העמק: בן 8 נותח לאחר שבלע עגיל של אמו

|