גלבוע/גליל נתנה הצגה בדרייבאין ת"א

הקבוצה מהגלבוע למרות שחוותה השבוע מכה לאחר עזיבתו של מרפי הולווי שהיה בורג מרכזי בהרכב של בית הלחמי , נתנה שואו טיים והביסה את הפועל ת"א במבצרה אולם 'הדרייב אין' בתוצאה 80:65. באופן תיאורטי גלבוע גליל עדיין בתמונת ההתברגות בפלייאוף. תקרית מכוערת במשחק נרשמה לאחר שמיציע אוהדי ת"א נזרק כדור על שחקן גלבוע קוואלס שנענש בטכנית בגלל תגובתו. (באדיבות מנהלת הליגה(צילום עודד קרני)

הרבה חששות הובעו במהלך השבוע, בקרב אנשי גלבוע/גליל לאחר עזיבתו של הסנטר המצויין הולוואי בגלל בעיות אישיות. אחת השאלות שנשאלה, עד כמה השחקנים מבינים שיהיה עליהם לחפות על חסרונו של הולוואי ולקחת אחריות גדולה יות על הכתפיים.
התשובה ניתנה היום(שיש 05/05) ב'דרייב אין' לאחר משחק הגנה יוצא מן הכלל ומשחק התקפה יפה וחכם בצבע של תל אביבים, עונג שבת למאמנם בית הלחמי לאחר שהתבשר השבוע למינויו כמאמן הנבחרת האולימפית.
אבל מעל כולם בלט אריק גריפין עם דאבל פיגרס לאחר שחגג בצבע האדום של ת"א עם 18 נק', 13 ריב' ו-2 חסימות יפות

גם הקפטן הצעיר שוכמן חזר לעצמו עם משחק הגנה משובח. שוכמן שמוביל את טבלת החטיפות בליגה עם 2 חטיפות בממצוע  למשחק, מעלה לאט לאט את ממוצע הקליעות של למשחק, קלע הפעם 8 נק'.

אריק גריפין. בלטו מעל כולם עם משחק נהדר בשני צידי המגרשאריק גריפין. בלטו מעל כולם עם משחק נהדר בשני צידי המגרש
אריק גריפין. בלט מעל כולם עם משחק נהדר בשני צידי המגרש.

איש הקלאצ' של גלבוע/גליל ג'ייסון סיגרס, היה טוב כהרגלו וברגעים הקריטיים שנראה היה שתל אביב חוזרת למשחק נעץ בסל של תל אביב נקודות חשובות.
עם סיגרס תמכו בהתקפה, מייקל קוואלס, יחזקאל סקוורר וחואקין שוכמן שכרגיל היו בכל נקודה על הפרקט ועשו את ההבדל באנרגיות ובהתלהבות שלהם.שציננו את ההתלהבות של חניכיו של רועי חגאי שנמצע על הקווים של ת"א רק שבוע.
באמצע הרבע הרביעי נרשמה תקרית מכוערת במשחק לאחר שמיציע האוהדים של ת"א נזרק כדור על ראשו של מייקל קוואלס שבתגובה התחמם וחטף מיד טכנית. קוואלס ירד לספסל בכדי להירגע.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


אמנם את השחק פתחה גלבוע/גליל רע, אבל בהפסקה בין הרבע הראשון לשני אמר בית הלחמי לחניכיו שלקלוע 26 נקודות זה נהדר, אבל "מה זה עוזר לנו אם ספגנו 31?". השחקנים הפנימו ויצאו אל הפרקט ברבע השני  כמו מלוע של תותח והגיבו בריצה נהדרת כאשר הם עוצרים את ת"א בשני הרבעים הבאים על 20 נקודות ב-20 דק', והצליחו לפתוח פער של 21 הפרש שהפכו למעשה את הדקות האחרונות של המשחק לגארבג' טיים. כאמור בסיום המשחק 80:65 לגלבוע/גליל

הפועל גלבוע/גליל: סיגרס 19 (8-12 מהשדה, 6 ריבאונדים), גריפין 18 (8-18 מהשדה, 13 ריבאונדים, 4 איבודים), קוואלס 16 (5-7 לשתיים, 1-7 לשלוש), סקוורר 13 (8 אסיסטים, 5 ריבאונדים), שוכמן 8 (9 ריבאונדים, 5 חטיפות, 3-11 מהשדה), הובר 4, ביר-כץ 2. כן שותפו: סייג ובן צבי.

הפועל "SP מצרפלס" ת"א: ליונס 16 (3-10 לשלוש, 4 אסיסטים), דנדי (8 ריבאונדים, 4 אסיסטים) וגינת (5-13 מהשדה, 8 ריבאונדים) 10 כ"א, בן משה ובלאט (4 אסיסטים, 4 איבודים) 7 כ"א, דוסון 5 ((6 ריבאונדים), לימונד (1-10 מהשדה, 6 ריבאונדים) ונאור 4 כ"א, טאקר 2 (1-7 מהשדה). כן שותף: בנקס.