גלבוע/גליל: "נהריה? ננסה לתקן את ההשפלה מהסיבוב הקודם"

אחרי הניצחון הביתי הגדול על מכבי ת"א, הקבוצה של אריאל בית הלחמי תנסה לנעול את הסיבוב השני עם ניצחון נוסף כשתצא (א', 19:30) למשחק חוץ בעין שרה מול נהריה, שהשפילה בסיבוב הקודם את גלבוע ב-44 הפרש

לקראת מחזור הנעילה של הסיבוב השני בליגת העל: אחרי הניצחון הביתי הגדול מול מחזיקת הגביע הטרייה מכבי ת"א, הקבוצה של אריאל בית תצא (א', 19:00) למשחק חוץ לא קל באולם עין שרה למפגש מול עירוני נהריה, שמצידה תנסה רשום ניצחון שלישי ברציפות.
המפגש הקודם בין הקבוצות שנערך בגן נר הסתיים בניצחון מוחץ של נהריה שפשוט השפילה את גלבוע/גליל בתוצאה 106:62. לגלבוע יש כעת הזדמנות לגמול על אותו הפסד מביך וגם להשיג ניצחון שיקרב אותה למקום בפלייאוף העליון.
גלבוע/גליל מגיעה במומנטום חיובי לאחר שניצחה שלושה משחקים בארבעת המחזורים האחרונים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בשבוע שעבר ניצחו כאמור השחקנים של אריאל בית הלחמי את מכבי תל אביב בגן נר, והם מודעים לכך שניצחון יכול להוביל אותם למקום השישי בטבלה. הסגולים מצידם ינסו לחבר ניצחון ליגה שלישי ברציפות, ולהותיר לעצמם סיכוי לסיים את הסיבוב השני במקום השישי, ולזכות במשחק ביתי נוסף. הפסד, ונהריה תסיים ככל הנראה במקום העשירי.
"מדובר במשחק חשוב מאוד עבורנו. אין ספק שמצפה לנו משחק קשה מאוד, נהריה מגיעה במומנטום לא רע וגם עבורה מדובר במשחק חשוב. בסיבוב הקודם הושפלנו ע"י נהריה בבית ויש לנו הזדמנות לתקן את הרושם", אמרו בגלבוע לקראת המשחק.

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|