גלבוע/גליל מארחת את חולון: "הכל אפשרי בעונה כזו משוגעת"

אחרי הניצחון הדרמטי ביד אליהו, גלבוע/גליל חייבת ניצחון ביתי הערב (20:40) על חולון והפסד של מכבי חיפה על מנת להשיג את הכרטיס השמיני לפלייאוף. מנגד, חולוניה מפנטזת על המקום הראשון. מי תחגוג בסיום?  

האם העונה של גלבוע/גליל תסתיים הערב? שתי קבוצות שעשו עונה נהדרת ייפגשו הערב ראש בראש בגן נר בתקווה לסגור אותה ברגל ימין, כאשר הפועל גלבוע/גליל תארח את הפועל חולון (20:40).
הקבוצה מגן נר נאבקת על הכרטיס האחרון לפלייאוף, אך לא תלויה רק בעצמה: לשם כך היא צריכה ניצחון ביתי הערב על הפועל חולון ומקביל שמכבי חיפה תפסיד. בצד השני הפועל חולון נאבקת על המקום הראשון בסיום העונה הרגילה, ובכדי שזה יקרה היא זקוקה לניצחון בצירוף הפסד של אילת מול נהריה.
בשני המפגשים הקודמים העונה ניצחה חולון את גלבוע/גליל בצורה משכנעת. איך יסתיים הפעם? הכל פתוח.
אגב, לראשונה העונה גלבוע/גליל מחזיקה במאזן של שלושה ניצחונות רצופים. מה שמפתיע הוא שהרצף החיובי הזה הגיע דווקא אחרי עזיבתו של הסנטר המצוין מרפי הולוואי.|
בגלבוע/גליל אמרו לקראת המשחק: "היו כאלה שכבר מזמן הספידו אותנו, במיוחד אחרי עזיבתו של הולוואי. אבל הוכחנו לכולם שיש לנו קבוצה של ווינרים שמסוגלת להתמודד גם עם אתגרים רציניים. האם נשיג בסופו של דבר את הכרטיס לפלייאוף? הכל אפשרי, בטח בעונה כזו משוגעת".
במחזור שעבר השלימה גלבוע/גליל סוויפ עונתי על הצהובים מתל אביב עם ניצחון חוץ סופר-דרמטי בהיכל מנורה מבטחים, 85:87. האדומים מהעמק כבר איבדו יתרון 13 במהלך המחצית השנייה, לאחר שאנדרו גאודלוק הפגיז שלשה משוגעת עם 2.5 שניות בלבד לסיום, אלא שאז הגיב ג'ייסון סיגרס עם אחד מסלי העונה ושמר על סיכויי הפלייאוף של הקבוצה.

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|