גלבוע/גליל הפתיעה את ירושלים: "סיגרס שחקן של מאני-טיים"

גלבוע/גליל השלימה ניצחון כפול העונה על הפועל ירושלים, לאחר ניצחון חוץ מרשים 80:86 בפיס ארנה. ג'ייסון סיגרס, כרגיל, הצטיין עם 18 נקודות (12 ברבע האחרון). בית הלחמי התמוגג: "יש לי שחקנים מדהימים. אני אוהב את סיגרס". צילום: באדיבות מנהלת הליגה

לפני משחק החוץ הצהירו בגלבוע/גליל כי למרות פערי הרמות הם מסוגלים לתת פייט ראוי להפועל ירושלים, וזה בדיוק מה שהם עשו. הקבוצה הלוחמת של אריאל בית הלחמי הפתיעה הערב (ב') את סגנית האלופה עם ניצחון חוץ מרשים 80:86 בפיס ארנה. החבורה הלוחמת מגן נר, שניצחה בבירה לראשונה מזה ארבע שנים, נותרה חזק בתמונת הפלייאוף העליון כשצימקה את הפער מהמקום השמיני לנקודה אחת בלבד.

לא מפסיקים להפתיע את הגדולות. צילום: באדיבות מנהלת הליגה
לא מפסיקים להפתיע את הגדולות. צילום: באדיבות מנהלת הליגה

למרות פערי הרמות והבדלי התקציב הגדולים, גלבוע/גליל שיחקה ללא רגשי נחיתות והפגינה אגרסיביות אדירה, שלירושלמים היה קשה מאוד להתמודד איתה. הזרים מרפי הולוואי ואריק גריפין סיפקו עוד משחק גדול בצבע, חואקין שוכמן היה פנטסטי בשני צידי המגרש (3 שלשות) וקינח בשלשת קלאץ' בדקה האחרונה. ומעל כולם בלט ג'ייסון סיגרס עם 18 נקודות, מתוכן 8 נקודות בשלוש הדקות האחרונות, שלמעשה הביאו את הניצחון לגלבוע.

המאמן המנצח אריאל בית הלחמי התמוגג בסיום: "אני גאה בשחקנים שלי. הם פשוט מדהימים. הם נתנו בו לחימה אדירה". לגבי ג'ייסון סיגרס ששוב הצטיין, הוסיף המאמן: "הוא ווינר אמיתי, שחקן של מאני-טיים. מאחל לכל הקולגות שלי שחקן כזה. אני פשוט אוהב אותו".