גלבוע/גליל דרמה קווין: עוד ניצחון דרמתי לאוסף. הורידה את קרית גת ליגה

במשחק שהיה צמוד ברובו וכמעט מברח לשחקנים של בית הלחמי מהידיים, חזרו שחקניו בקאמבק גדול וניצחו בתוצאה 82:79 ובכך חרצו את גורלה של קרית גת לירידת ליגה. שיא קריירה למייקל קוואלס עם 19 נק'

הפועל גלבוע גליל  ניפקה אחה"צ עוד משחק דרמתי העונה לארכיון ,אמנם עם תצוגת כדורסל לא גדולה מול נועלת הטבלה קרית גת, אבל הצליחה לצאת בסיום עם היד העליונה ולהוריד את הדרומיים לליגה הלאומית לאחר שתי עונות בליגת העל, אבל בעיקר שמרה על מיקום עם סיכוי להשתלב בתמונת הפלייאוף
בשלבים רבים במשחק המארחים מקרית גת הובילו בהפרש נקודות נזיל וקטן כשלמחצית ירדה הקבוצה המעמקים בפיגור של רק נקודה אחת 39:38 למארחים.
ברבע השלישי הצליחו שחקני גלבוע להפוך את התוצאה, אבל שחקניו של אלעד חסין הגיבו מיד ונטלו שוב את היתרון לצידם ונראה שהם סוללים את דרכם לניצחון שייתן להם תאורטית תקווה להישארות בליגה.
אבל שוב גלבוע/גליל כמיטב המסורת, מספקת דרמה גדולה ומותחת, איש המשחק היה הפעם מייקל קוואלס שקלע בסה"כ 19 נק', מתוכם 6 נקודות ב- 58 שניות לסיום המשחק.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


קוואלס במהלך מדהים שכיפר על החטאת זריקת עונשין רשלנית שמנעה זמנית שיוויון, החזיר בריבאונד וג'אמף ענק ל- 2 נק' בכדור החוזר והעלה את גלבוע ליתרון של נקודה בשניות הסיום של המשחק.
מרגע זה איש הקלאצ' של הגלבוע סיגרס נכנס לפעולה, אמנם לא ביום גדול שלו רק 12 נק' בסה"כ, אבל מקפיד לקלוע 5 נק' חשובות בסיום ביניהן את זריקות העונשין שחרצו את גורלה של קרית גת.
הסנטר מהגלבוע מרפי הולוואי סיים את המשחק עם דאבל פיגר לאחר משחק סולידי עם 12 נק' ושליטה בצבע עם ו- 16 ריב'.

קלעו לגלבוע/גליל: מייקל קוואלס 19 נקודות, אריק גריפין 15 (7 ריבאונדים), מרפי הולוואי וג'ייסון סיגרס 13 כ"א, חואקין שוכמן 9, יחזקאל סקוורר 6, איגור מאיור 3, זיו בן צבי ועמית ביר כץ 22 כ"א.

קלעו לגלבוע/גליל: מייקל קוואלס 19 נקודות, אריק גריפין 15 (7 ריבאונדים), מרפי הולוואי וג'ייסון סיגרס 13 כ"א, חואקין שוכמן 9, יחזקאל סקוורר 6, איגור מאיור 3, זיו בן צבי ועמית ביר כץ 22 כ"א.

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|