גלבוע/גליל ביקרה בביה"ס עמק חרוד: "מרגש לשמח ילדי ביה"ס"

חניכיו של אריאל בית הלחמי ביקרו בביה"ס "רימון" וביסודי עמק חרוד. התרגשות גדולה נרשמה אצל שוכמן, בן-צבי, סייג, גריליק, אביאל לוי וראובן שהעבירו את רוב שנות ילדותם במגרש הכדורסל בעמק חרוד והעלו זיכרונות וחוויות מהמגרש

 

המחויבות והחיבור לקהילה הפכו בשנים האחרונות לחלק מהותי בדנ"א של קבוצת הכדורסל של הפועל גלבוע-גליל. מיקום הקבוצה בפריפריה ובלב אזור חקלאי, מובילה לחיבור וחיבוק יוצא דופן בין הקבוצה לקהילה שבגלבוע. חיבור זה מתבטא בין השאר במחלקת נוער משובחת המאפשרת לילדי הגלבוע להתמחות ולהתפתח בכדורסל לאורך שנים רבות, כאשר בכל שלב תהיינה פלטפורמה של קבוצה מקומית המשחקת בליגה.
עובד נור, ראש המועצה: "ספורט בגלבוע זה לא רק הישגיות ומצוינות, זה קודם כל חינוך והנחלת ערכים. הפעילויות למען הקהילה הינם זכות קיומה של הקבוצה ולכן הם מתרחשים באופן טבעי ותדיר. יש לנו למעלה מ-1,300 שחקנים במחלקת הנוער הגדולה בארץ, ואנחנו שמחים להוות דוגמה לחממה לטיפוח מצוינות בקרב הנוער".
נדבך נוסף לחיבור הקבוצה לקהילת הגלבוע מתבטא בביקורים המיוחדים בבתי הספר ברחבי הגלבוע, במוסדות ציבוריים ובתי חולים, ובקיום אימונים משותפים לשחקנים הבכירים מקבוצות הנוער גלבוע- מעיינות. במסגרת תרומה זו יצאו השבוע שחקני גלבוע/גליל לסיור בבית הספר היסודי "רימון", במועצה השכנה, עמה יש שיתוף פעולה בתחום הכדורסל במועדון המשותף גלבוע/מעיינות.

שחקני גלבוע/גליל בפעילות משותפת עם ילדי עמק חרוד
שחקני גלבוע/גליל בפעילות משותפת עם ילדי עמק חרוד

בהמשך היום הגיעו השחקנים אל אולם הכדורסל בעמק-חרוד והוצגו לעיני ילדי ביה"ס שקבלו אותם בהתלהבות ותשואות רמות. לרבים משחקני הסגל היווה הביקור חזרה אל האולם שבו עשו את צעדיהם הראשונים בכדורסל. לסיור הצטרפו שחקניות קבוצת הנשים הפועל קרן גלבוע, שהשתתפו באופן פעיל בכל הפעילויות עם התלמידים.

בתום הצגת השחקנים והשחקניות, התקיימו משחקי ראווה של השחקניות עם נבחרת הבנות של ביה"ס עמק חרוד, ושל שחקני גלבוע-גליל מול נבחרות הבנים של עמק חרוד.

הגארד ה"מעופף" מייקל קוואלס במשחק עם ילדי ביה"ס עמק חרוד
הגארד ה"מעופף" מייקל קוואלס במשחק עם ילדי ביה"ס עמק חרוד

ארצי פרטי: "מה שמנחה אותנו, הוא הרצון שכל ילד או ילדה בגלבוע ישים לעצמם מטרה וידבק בה, תוך שאיפה למצוינות, להשקעה, ולהתמדה. באותו כוח רצון, שאנו דוגלים בו-ניתן להגיע לפסגות". קפטן הקבוצה, חואקין שוכמן: "מאוד מרגש לבוא הנה, הזיכרונות עולים וצפים, משחקים בלתי נשכחים שהיו פה באולם, ומאוד מרגש לבוא ולשמח ילדי ביה"ס." רכז הקבוצה, זיו בן צבי, נזכר אף הוא בזיכרונות מהאולם: "ממש כיף לחזור לאולם, היו לי בו הרבה רגעים משמחים וגם עצובים, וזו חוויה לבוא ולשחק עם הילדים".

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|