"בשביל מה ראובן עטר הביא אותנו שעתיים לפני לעילוט?"  

למרות שהפועל עפולה הוציאה 2 נקודות בלבד בשלושת המשחקים האחרונים (במחזור האחרון הפסידה 2:0 לאחי נצרת), היא עדיין תלויה בעצמה וניצחון במחזור האחרון מול הפועל ירושלים יסדר לה את כרטיס הכניסה לפלייאוף העליון

אחרי שמונה משחקים רצופים ללא הפסד, הפועל עפולה רשמה במחזור האחרון הפסד חוץ 0:2 לאחי נצרת בעילוט. בדומה לדרבי מול הפועל נצרת עילית, גם הפעם חניכיו של ראובן עטר נראו רע מאוד והציגו יכולת חלשה מאוד. ההפסד הכניס את שוב המערכת ללחץ, משום שגורל כרטיס הכניסה לפלייאוף העליון עבר למחזור סיום העונה הסדירה, בשעה שהפועל עפולה תארח את הפועל ירושלים שנלחמת על קיומה בליגה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מה שיכול לנחם את הפועל עפולה זה שהיא תלויה בעצמה, כלומר ניצחון ביתי במשחק מול הפועל ירושלים (יתקיים בשבוע הבא) והיא בפלייאוף העליון.
בתוך כך, שחקנים בעפולה הביעו תמיהה נוכח בקשתו של המאמן ראובן עטר להגיע למגרש בעילוט שעתיים לפני המשחק מול אחי נצרת. "הגענו לשם בשעה 13:00 ולא היה לנו הרבה מה לעשות שם", אמר שחקן בעפולה. "בדרך כלל אנחנו מגיעים שעה או שעה וחצי גג לפני משחק אבל להגיע שעתיים לפני זה די תמוה. מצאנו את עצמנו מסתובבים סתם במגרש בכדי להעביר את הזמן".