בפעם ה-19: ניווט ספורטיבי לזכרו של אוהד זך

בשביל 'אוהד – סובב נופית' נערך ביום שישי אירוע ההנצחה המסורתי ללוחם גולני שנהרג בלבנון. בתחרות השתתפו ספורטאים רבים וגם עשרות ילדים, בני נוער ומשפחות. צילום: נויה

תחרות ניווט ספורטיבי לזכרו של אוהד זך ז"ל, לוחם גולני שנהרג בפעילות מבצעית בלבנון בשנת 1998, נערכה ביום שישי ביישוב נופית בגליל התחתון, בשביל המנציח את זכרו 'אוהד – סובב נופית'. האירוע, שמתקיים בפעם ה-19 ברציפות, בא לבטא את אהבתו של אוהד ז"ל לסביבה, לטבע ולספורט שכל כך אהב.
באירוע, שכלל השנה מספר מסלולים: עממי, תחרותי קצר, תחרותי ארוך ומסלול קבוצתי, השתתפו עשרות ספורטאים וגם ילדי גנים מהמועצה האזורית זבולון ומהיישוב נופית, שנחשפו לענף הספורט ולחיבור לטבע. כמו כן השתתפו בני נוער ומשפחות.
בסיום התחרות נערך טקס במהלכו חולקו גביעים לזוכים במקומות הראשונים. משפחת זך מובילה את הניווט בסיוע איגוד הניווט, המועצה האזורית זבולון, קרן קימת לישראל, רשות הטבע והגנים, מתנדבים רבים וחברים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


'שביל אוהד', המקיף את היישוב נופית, הינו פרויקט להנצחת בן הישוב, אוהד זך ז"ל ואורכו הכולל כארבעה קילומטרים והוא מסומן בצבעים לבן-כחול-לבן במפת שבילי ישראל. חלקו הראשי של השביל, המקיף את החלק הוותיק של הישוב (נופית א'), הינו שטוח ונוח מאוד להליכה, ואילו המשכו של השביל המקיף את החלק הצעיר של נופית (נופית ב') צר ומאתגר. השביל הוקם בשנת 2000 בסיוע קרן קימת לישראל.
"קק"ל שותפה נאמנה לניווט משנתו הראשונה וכגוף ערכי וחברתי מעורבותו ותרומתו לסביבה ולטבע היא טבעית", אמרה נציגת קשרי ציבור במרחב צפון בקק"ל אתי אזולאי.

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|