בית שאן נגד גלבוע: איתן טייב יסגור חשבון עם אוהד אפרים?

הפועל בית שאן ואיתן טייב, שעדיין לא ויתרו על מאבק העלייה, יארחו (שישי, 13:30) את אסי גלבוע, שמגיעה אחרי שבוע סוער וללא המאמן רפי בוסקילה. על הקווים של גלבוע יעמוד אדהם זועבי. בית שאן תחסר את חיים זיסקינד, אייל ברזני ואלדר שפשה

 

הפועל בית שאן, שעדיין לא אמרה את המילה האחרונה בנוגע לעלייה (7 נקודות מהפסגה), תארח ביום שישי (13:30) את אסי גלבוע, שמגיעה אחרי שבוע סוער בעקבות עזיבתו של המאמן רפי בוסקילה שהסתכסך עם ההנהלה.
בסיבוב הקודם מול הפועל בית שאן אסי גלבוע צירפה את המאמן רפי בוסקילה במקומו של איתן טייב, ובוסקילה השיג אז ניצחון ביתי מפתיע מול בית שאן. רצה הגורל שדווקא השבוע רפי בוסקילה סיים את דרכו בגלבוע בגלל מלחמות אגו מול הנהלת המועדון ומי שיעמוד על הקווים בינתיים הוא עוזר המאמן אדהם זוהבי. במקרה של ניצחון, כך טוענים בגלבוע, קיים סיכוי סביר שאדהם זועבי יקבל את המושכות עד לסיום העונה.
מי שיעמוד עלה קווים של בית שאן הוא כמובן איתן טייב, שפתח את העונה באסי גלבוע ועזב את הקבוצה מהתענכים לאחר חמישה מחזורים בטון צורם אחרי ויכוחים לא נעימים מול היו"ר אוהד אפרים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מהפועל בית שאן נמסר לקראת המשחק מול גלבוע כי "שני המועדונים מצויים ביחסים נהדרים, כך גם שני מחנות האוהדים. עם זאת, קיימת מתיחות כבר כמה שנים בין חלק משחקני מגדל העמק לשעבר שכיום משחקים בגלבוע ובעיקר מול לידור כהן ובני סימן טוב".
ושימו לב לנתון המעניין הזה. באסי גלבוע משחקים 4 שחני עבר בבית שאן: עדי אלישע, אמרי זייד, גיא רפאלי, עידן שפשה. מנגד, יש גם שחקנים מבית שאן שעד לא מזמן שיחקו בגלבוע, כמו למשל: סהר כהן, אדיר דיין, אליאור אוחיון ואייל ברזני. ואם זה לא מספיק, בנוסף באסי גלבוע משחקים 2 אחים של 2 שחקני בית שאן. שמר (אח של סהר כהן), ועידן  (אח של אלדר שפשה).

בתוך כך, בבית שאן יחסרו את אייל ברזני (כרטיס אדום), השוער חיים זיסקינד (צהובים) ואלדר שפשה (צהובים).

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|

ברקע מלחמת "חרבות ברזל": מרוץ בשביל הבנים הדרוזים 2024 יוצא לדרך

|

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|