אסי גלבוע: "אנחנו חוששים משאננות"

למרות שאסי גלבוע טרם הבטיחה את ההישארות בליגה, באימוני הקבוצה מורגשת אווירת סוף עונה. המאמן אוזן השתתף במשחקונים והפגין את כישוריו בהקפצה על כתף. שחקן בקבוצה: "אוזן התחבר לשחקנים. אנחנו צריכים להיזהר משאננות". הקבוצה תצא למשחק חוץ מול טבריה (שישי, 14:00)

הופעת הבכורה של המאמן מוריס אוזן על הקווים של אסי גלבוע הסתיימה במחזור האחרון בתיקו ביתי 0:0 מול צור שלום, במשחק חלש שלא התעלה לרמה גבוהה.
שבעה מחזורים לסיום העונה אסי גלבוע מדורגת במקום ה-8 בטבלה עם 25 נקודות, מרחק 8 נקודות מבאקה אל גרביה שמתחת לקו האדום. בקבוצה חוששים מאוד משאננות יתר, ובמיוחד נוכח העובדה שבחודש הקרוב מצפה לה סדרת משחקים קשה מול שלוש יריבות מהצמרת-עירוני טבריה, הפועל חדרה ורובי שפירא.
בינתיים למרות הזעזוע בעמדת המאמן, באימוני הקבוצה מורגשת אווירה טובה ונינוחה. עד כדי כך שהמאמן מוריס אוזן הרשה לעצמו לפני המשחק מול צור שלום להשתתף במשחקונים ואפילו לעשות תחרות הקפצות עם הקשר יהודה ז'אנו. כאשר המאמן הקפיץ כדור על הכתף וז'אנו הקפיץ כדור על רגלו בישיבה. המאמן, אגב, ניצח בהתערבות
השחקנים התפעלו מהכישורים של המאמן אוזן ואחד מהם אמר: "יש אווירה טובה מאוד באימונים. אוזן התחבר לשחקנים וכך גם הפוך. כרגע אנחנו נמצאים במקום נוח במרכז טבלה, אבל אסור לנו להיות שאננים כי הפער מהתחתית הוא לא גדול במיוחד והפסד או שניים שוב עלולים לסבך אותנו".
בתוך כך, הקבוצה תצא למשחק חוץ מול עירוני טבריה הלוהטת (שישי 14:00).

ברקע מלחמת "חרבות ברזל": מרוץ בשביל הבנים הדרוזים 2024 יוצא לדרך

|

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|