אסי גלבוע: אוזן ימשיך עונה נוספת, צפויה מהפכה רצינית בסגל

המאמן מוריס אוזן שרשם ניצחון בודד ב-8 משחקים צפוי להמשיך עונה נוספת במועדון, אבל הסגל צפוי לעבור מהפכה רצינית. "חייבים לקצץ בתקציב. העונה חרגנו בגלל שהסתבכנו בתחתית", אומרים במועדון

זאת הייתה עונה עגומה ומטלטלת עבור המועדון מהתענכים, עונה שבמהלכה נעשו לא מעט טעויות ושינויים בקבוצה, כולל ארבעה מאמנים שונים שהתחלפו על הקווים. זה התחיל בקיץ עם אבי דנן, שעזב רגע לפני פתיחת העונה והוחלף ע"י איתן טייב, שפוטר לאחר חמישה מחזורים. את מקומו של טייב תפס רפי בוסקילה שאומנם הצליח לאזן את הקבוצה מבחינת התוצאות, אך סיים את דרכו בטונים צורמים בעקבות מחלוקת מול ההנהלה, שמיהרה להנחית במקומו את מוריס אוזן.

אוזן אומנם לא רשם הצלחה מזהירה בקבוצה מבחינת התוצאות (ניצחון בודד ב-8 משחקים), אבל הוא זוכה להערכה גדולה אצל ראשי המועדון שרואים בו מועמד טבעי להמשיך גם בעונה הבאה. במקביל, גורמים בקבוצה מעריכים כי לקראת העונה הבא צפויה מהפכה רצינית בסגל, כאשר מרבית שחקני הרכש הבכירים ישוחררו בניסיון לחסוך כסף לקופת הריקה של המועדון. "חייבים לחסוך בעלויות. העונה הזו נאלצנו לחרוג מהתקציב בגלל כל הבעיות שצצו במהלך העונה ובגלל שלא רצינו שהקבוצה תרד ליגה", אמרו במועדון.

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|