אסי גלבוע: "יש פה שחקנים שלא מסוגלים להתמודד בלחץ"

אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון אסי גלבוע שוב מסתבכת בתחתית, ודומה כי הבעיה המרכזית של הקבוצה נעוצה בחלק הקדמי (18 שערים ב-24 משחקים). "חייבים להתעשת במהרה לפני שנרד ליגה", אומר שחקן בקבוצה. צילום: אבי רביבו

חוזרת למאבקי ההישרדות: אכזבה קשה נרשמה באסי גלבוע לאחר ההפסד ביתי 1:2 מול צעירי כפר כנא, ששוב סיבך את הקבוצה בתחתית.

עד לפני כחודש הקבוצה הייתה במצב נוח במרכז טבלה עם פער של 10 נקודות מהקו האדום. אבל בחודש האחרון אסי גלבוע נקלעה למשבר וביום שישי האחרון השלימה משחק רביעי רצוף ללא ניצחון, מה שסיבך שוב את הקבוצה בתחתית (4 מחזורים לסיום העונה גלבוע מרוחקת 4 נקודות מהמקום ה-14 שמוביל למבחני הישארות).

דומה כי הבעיה המרכזית ביותר של הקבוצה היא בעיית החלוצים (הקבוצה הבקיעה 18 שערים ב-24 משחקים).


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בארבעת המחזורים שנותרו הקבוצה צריכה לפגוש את רובי שפירא (חוץ), טירה (בבית), מגדל העמק (חוץ) והרצליה (בבית). "אנחנו נצטרך להתעשת במהרה לפני שנרד ליגה", אומר שחקן בקבוצה. "הפסדנו לכפר כנא כי אנחנו פראיירים. כבר במחצית הראשונה היינו צריכים לגמור את המשחק עם 4:0. הגענו לאינספור מצבי הבקעה, שאפילו ילדים בקבוצת נערים לא מסוגלים להחמיץ ככה. בסך הכל חסרות לנו 3 או 4 נקודות בכדי להבטיח את ההישארות ואנחנו תלויים בעצמנו, אבל הבעיה היא שאנחנו בקושי צוברים נקודות. יש פה הרבה שחקנים שלא מסוגלים להתמודד במצבי לחץ. כשמגיעים למשחקים חשובים פשוט יש להם משקולות ברגליים".

בתוך כך, בצוות המקצועי מתכננים להחזיר להרכב את המגן סהר בן מנשה שלאחרונה נעדר בגלל פציעה. "סהר בן מנשה הוא שחקן הרכב לגיטימי. רק בגלל שהוא עבר פציעה אז קלמנוביץ תפס את העמדה שלו", אמרו בגלבוע.

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|