תבואו, יהיה טעים

מנהלת פסטיבל האוכל הראשון של עפולה "AFOODIS", בת אל אשכנזי, מבטיחה חגיגת אוכל אמיתית עם השפים חיים כהן, ישראל אהרוני, ואבי לוי. צילום: אלבום פרטי

פסטיבל אוכל בעפולה? איך לא חשבו על זה קודם? בחול המועד סוכות תארח העיר עפולה את פסטיבל האוכל הראשון בו יתארחו מיטב השפים המובילים בישראל וביניהם חיים כהן, ישראל אהרוני, אבי לוי, גיא גמזו ואחרים שיגיעו לפסטיבל האוכל הראשון בעפולה. את האווירה ישלימו הזמרים דודו טסה, נונו, אברהם לגסה, להקות מקומיות ו-D.J'S מובילים.
הרעיון של פסטיבל אוכל נולד במסגרת סדנה מיוחדת שהוביל אגף תאום, בקרה וחדשנות בעיריית עפולה ליצירת חזון ומיזמים עירוניים והוא כבר מעורר עניין רב בקרב תושבי העיר אבל לא רק בקרבם. לפסטיבל צפויים להגיע גם אלפי אורחים מחוץ לעיר, חובבי בישול וקולינריה ואוהבי אוכל איכותי. את הפסטיבל הייחודי, שיתקיים בפארק הרכבת, מפיקה עיריית עפולה באמצעות רשת שחקים ומנהלת אותו עוזרת ראש העיר בת אל אשכנזי.
במסגרת פסטיבל האוכל ייפתחו מספר מתחמי בילוי שונים בפארק הרכבת ובראשם מתחם מסעדות שף מתל אביב וירושלים שייפתחו סניפי 'פופ-אפ'ס' בהם יימכרו את מנות הדגל שלהם בגרסאות כשרות ובמחירים מיוחדים לפסטיבל. בנוסף, תוקם שדרת "סטריט פוד" מהצ'ורוס המטריפים של בן אביבי ועוד. כמו כן יוצבו "פודטראקס" ויוצב מתחם צעירים עם מסך הקרנה למשחק ליגת האלופות של מכבי חיפה נגד יובנטוס, מתחמי אלכוהול וקוקטיילים ועוד.
לצד אוכל איכותי, אלכוהול משובח וקינוחים מתוקים ייהנו הבאים מהופעות מוזיקה על הבמה המרכזית של פארק הרכבת אותן ייפתח דודו טסה (שלישי, 11.10) וכן הופעות של הזמרים "נונו" ואברהם לגסה בערב של היפ הופ מקפיץ (רביעי 12.10). הכניסה לפסטיבל האוכל ולהופעות המוזיקה בחינם לכל הגילאים.
מנהלת הפסטיבל, בת אל אשכנזי אמרה: "פסטיבל האוכל הראשון שיתקיים בעפולה בחול המועד סוכות מהווה המשך ישיר להפיכתה של עפולה בשנים האחרונות למרכז התרבותי התוסס של הצפון והוא צפוי לארח אלפי אנשים מכל המדינה ולבטח יהפוך למסורת".