רצח יובל אוסדון: הפרטים המזעזעים נחשפים

אחרי הגשת כתבי אישום נגד נאשם ונאשמת, הותרו היום לפרסום פרטי חקירת הרצח של הצעיר יובל אוסדון מעפולה, החל מתהליך הפיתוי ועד הרצח האכזרי שכלל דקירה קטלנית- עמוק בלבו

בעקבות חקירת הרצח של יובל אוסידון, הוגשו  כזכור כתבי אישום ובקשות למעצר עד תום ההליכים כנגד קטין וכנגד נערה כבת 18 בבית המשפט המחוזי בנצרת. כמו כן, הותרו לפרסום פרטי החקירה.

• שלב ראשון: הנערה מאותרת

מפרטי החקירה עולה כי בתאריך 16.4.16, לפנות בוקר, התקבל דיווח במוקד 100 על פצוע במצב קשה בשכונת גבעת המורה בעפולה. הפצוע פונה לבית חולים ה"עמק" בעפולה ולאחר מאמציי החייאה ממושכים נקבע מותו.
כוחות משטרה הגיעו למקום, סגרו את הזירה והחלו לבצע פעולות חקירה ראשוניות, ובמקביל הוזעקו למקום כוחות משטרה מיוחדים, מעבדה ניידת, יחידות הזיהוי, פיקוד המחוז הצפוני והימ"ר.
ניתוח נתונים ראשון בזירה גילה כי המנוח יובל אוסידון הגיע לגבעת המורה בעפולה יחד עם חברים בכדי לפגוש בחורה ומשם כבר לא חזר.


הנאשם(קטין) והמנוח, שניהם תושבי עפולה, היו בקשרי חברות עמוקים משחר ילדותם. בשנה האחרונה התגלע סכסוך ביניהם והקשרים נותקו.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בשלב הבא צוות החקירה חוקר ומגלה את פרטי הבחורה אשר ביקשה מיובל להיפגש איתה ולאחר מספר שעות מאתר אותה בקרבת מקום – בסמוך לזירה.
הבחורה מסרה פרטים ראשוניים אודות האירוע ושמות שותפים נוספים הקשורים בארוע זה וביניהם החשוד הקטין אשר כנגדו הוגש כתב אישום שאת שמו אסור לפרסם, מפאת היותו קטין.

• הנאשם רצה להמית את יובל

מחקירה אינטנסיבית של מחלק הרצח ביחידה המרכזית של מחוז צפון עולה כי: הנאשם(קטין) והמנוח, שניהם תושבי עפולה, היו בקשרי חברות עמוקים משחר ילדותם. בשנה האחרונה התגלע סכסוך ביניהם והקשרים נותקו. הנערה, הנאשמת הנוספת בתיק זה, תושבת קצרין עברה להתגורר בעפולה אצל ידידה בגבעת המורה, והכירה את הנאשם הקטין באמצעות רשת הפייסבוק.
בשלב מסוים, על רקע ניתוק הקשרים בין הנאשם ליובל, החליט הנאשם כי הוא רוצה להמיתו. בכדי לממש את אותה החלטה, הנאשם שידל את הנאשמת ואף דחק בה ליצור קשר עם המנוח, באמצעות שיחות טלפוניות והתכתבויות, ולפתות אותו להגיע אל ביתה .


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הנערה פנתה אל יובל באמצעות הרשתות החברתיות והציגה את עצמה כמי שרוצה להיפגש איתו ביחידות בדירתה ואף הציע לו לעשן עימה סמים. יובל מנגד סירב לפגוש אותה.
במקביל הנאשמת שיתפה את הנאשם בכל השיחות וההתכתבויות עם יובל והנאשם הנחה אותה כיצד לפתות אותו להגיע לבית בו היא מתגוררת.
חשוב לציין כי הנרצח, על פי חומרי החקירה, לא ראה את הנאשמת מעולם קודם לארוע, ובתחילה אף לא נענה להודעות שלה.


הנאשם ארב למנוח בחדר המדרגות שנמצא מטרים ספורים מהנקודה בה נפגשו המנוח והנאשמת, וכאשר הגיעו לגרם המדרגות הנאשם כשחלק מפניו מכוסה ביקש מהנאשמת לעזוב את המקום


ביום הרצח, סמוך לשעה 01:12 לפנות בוקר השיב יובל לנאשמת באמצעות הפייסבוק כי יגיע לדירתה וזאת עדכנה את הנאשם הקטין על כך.
סמוך לשעה 02:00 לפנות בוקר נפגשו הנאשם והנאשמת סמוך לביתה, הנאשם נכנס לביתה של הנאשמת והם סיכמו ביניהם שיובל לא יעלה לדירה וכי הנאשם הקטין ירד ויפגע בו למטה.
בסמוך לשעה 03:00 הגיע יובל יחד עם שני חבריו לגבעת המורה וירד מהרכב בסמוך לדירתה של הנאשמת. הנאשמת פגשה את המנוח, הם התחבקו וזו הובילה אותו לעבר גרם המדרגות של בנין מגוריה.

• דקירה של 5-6 ס״מ

הנאשם ארב למנוח בחדר המדרגות שנמצא מטרים ספורים מהנקודה בה נפגשו המנוח והנאשמת, וכאשר הגיעו לגרם המדרגות הנאשם כשחלק מפניו מכוסה ביקש מהנאשמת לעזוב את המקום ודקר את המנוח בחזהו דקירה עמוקה של כ 6-5 ס"מ. הנאשם השאיר את המנוח להתבוסס בדמו ועזב את המקום. הדקירה הייתה דקירה קטלנית ופגעה ישירות בליבו של המנוח. בהמשך, הנאשם התכתב עם הנאשמת ובין היתר הנחה אותה למחוק את אותן התכתבויות מפלילות.
כתב האישום כנגד הקטין הוגש בגין עבירות של: רצח, חטיפה, קשירת קשר לפשע ושיבוש מהלכי משפט.
כתב האישום כנגד הנאשמת הוגש בגין עברות של: חטיפה, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, קשירת קשר לפשע ושבוש מהלכי משפט.

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך: