ראש מגמת תוכנה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל: "ההתחדשות במקצוע התוכנה היא מתמדת"

רון להב, ראש מגמת הנדסה תוכנה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל אינו נח על זרי הדפנה. מוחו היצירתי מפתח יוזמות ומוביל תהליכים משמעותיים עד להצבת בוגר מגמת תוכנה בחזית הקדמה בתחום.
"מקצוע התוכנה הוא מקצוע בינלאומי, כל בוגר הנדסת תוכנה במכללה יכול לעבוד בכל חברת הייטק, בארץ ובעולם, במכללה אנו מלמדים במגמת תוכנה ברמה הגבוהה ביותר", אומר להב.
במהלך השנים האחרונות מכנה רון את תפקידו הנוסף כמותח הפנים של המכללה, יצירתיות, יזמות, חדשנות פורצת דרך ובעיקר ראייה של חמישה צעדים קדימה במקצוע המתחדש כל העת.
"מעבר ללמידה של שנתיים, למידה איכותית עם הטובים שבמרצים, אני שואף להרחבת המעגלים. הצלחנו לקיים שיתופי פעולה טובים מאוד עם בית התוכנה "ציונט", וכמובן ההכשרה הנלווית, שאין אותה באף מכללה, הכשרה ccna מלאה בנוסף לדיפלומה אותה מקבל הסטודנט. יוזמה אותה מוביל המרצה חביב גרייב. הובלתי חידוש תוכניות לימוד, שיטות לימוד, ובימים אלה אנו מחזקים קשרים בינלאומיים לשיתופי פעולה. אני מצוי עמוק, בתהליך בניית קורסי הכשרה עם חברות מובילות בארצות הברית בברכת מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל".
רון מדגיש את הדרישות והרצינות הנדרשת מסטודנטים במגמת תוכנה במכללה. לצד השאיפה למצוינות, מציג רון את מערך התמיכה והמעטפת אותה מעניקה המכללה לסטודנטים.
"סטודנט במגמת תוכנה לומד במסלול של שנתיים לימודי בוקר, בשנה הראשונה הוא לומד את היסודות ואת שפת התוכנה ובשנה השנייה את הנושאים המתקדמים ושפת תכנות נוספות", אומר רון ומוסיף, "לטובת הסטודנטים המתקשים יש מערך תמיכה הכולל תגבור, שיעורים פרטניים. במכללה עושים הכל כדי להוציא את הבוגר האיכותי. לא בכדי שם המגמה במכללה הוא "המגמה המשפחתית", הערבות ההדדית, התמיכה והליווי האישי של המרצים יצרה אווירה מיוחדת במינה, אוירה משפחתית", סיכם להב.

16 מרצים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל החלו קורס מרצים של מה"ט

|

תלמידי ויצו ניר העמק בביקור מרתק בספרייה הלאומית

|