קארטינג, פוטושופ ושיעורי תגבור: בית קק"ל בנוף הגליל מציע לתלמידים מגוון פעילויות

קורס הקארטינג משלב מוטוריקה עם תכנון, עבודת צוות, יוזמה וחדשנות, ובו לומדים התלמידים לבנות ולהרכיב מהיסוד דגמים של מכוניות
צילום: דוברות העירייה

בית קק"ל למצוינות (מרכז מורשת קק"ל) הפועל בשיתוף פעולה עם "עמותת מרחבים" ועיריית נוף הגליל פועל במתכונת מלאה ומציע לתלמידי החטיבה העליונה (י-יב) תגבורים לימודיים על בסיס יומי במגוון רחב של מקצועות: מתמטיקה, אנגלית, כימיה, לשון, היסטוריה ועוד.

• צוות המורים של בית קק"ל מלווה את התלמידים ומסייע להם לשמור ולשפר את הישגיהם.

מנהלת המרכז, שרונה שללשוילי, סיפרה כי בתחום העשרה והעצמת התלמידים נפתחו שני קורסים חדשים, מקצועיים ומאתגרים: קורס בניית קארטינג- קורס חדשני המפתח חשיבה מחוץ, משלב מוטוריקה עם תכנון, עבודת צוות, יוזמה וחדשנות, בו לומדים התלמידים לבנות ולהרכיב מהיסוד דגמים של מכוניות קארטינג, בהדרכת דניאל טרופימובסקי וקורס עיצוב פוטושופ – קורס חוויתי ומקצועי המקנה לתלמידים ידע וכלים ליצור, לעצב ולערוך תמונות, סרטונים, פוסטים באופן מקצועי ומותאם ל – 2024.
כמו כן נפתחה קבוצת מנהיגות חדשה בהובלתו של הרכז יהונתן הרוש – "קבוצת רו"ם" המורכבת מתלמידים הלוקחים חלק בפעילות השוטפת של הבית אשר שמה לה למטרה להגביר את תחושת הזהות והשייכות לעיר נוף הגליל, למורשת ולארץ. להגביר את תחושת המסוגלות ע"י יציאה לשטח, לימוד מעצים מאנשים מעוררי השראה, התנסות בפעילויות מגוונות אשר מעצימות את המוכנות והידע לקראת תקופת הצבא, יצירת יוזמות והתנדבויות עבור קהילת נוף הגליל.
גם בשעות הבוקר המרכז שוקק חיים בזכות שיתוף פעולה עם 7 בתי ספר יסודיים אליהם צוות בית קק"ל מגיע ומעביר פעילות ערכית בנושא אהבת הארץ. בנוסף, נפתחו שני קורסי העשרה בשיתוף עם מנהלי חטיבות הביניים לתלמידי שכבת ט' במסגרתם עוברים התלמידים 6 מפגשים בתחום החינוך הפיננסי ועמידה מול קהל.
איל כהן, מנהל מחלקת מרכזי מורשת קק"ל: "מרכזי מורשת קק"ל, הם פרויקט דגל חברתי-חינוכי של קרן קימת לישראל."
ראש העיר רונן פלוט: ״נוף הגליל הייתה החלוצה בפרויקט חינוכי ערכי חשוב זה, המעניק לתלמידי העיר מעטפת שלמה של תגבור לימודי ופעילות העשרה ללא תשלום" .