צוות הנהלת מחוז צפון בכללית נפגש עם מנהלי הקהילות ורכזי הבריאות של הקיבוצים בצפון

"שיתוף הפעולה עם מנהלי הקהילות ורכזי הבריאות תורם לבריאות התושבים ואני מודה להם על שיתוף הפעולה והעזרה. כללית תמיד עם הראש קדימה מרחיבה ומייעלת את השירותים תוך התאמה מלאה לצרכים המשתנים לצד השותפים הטבעיים שלנו", אמר ד"ר מרדכי דיין, מנהל מחוז צפון בכללית. צילום: כללית

ד"ר מרדכי דיין, מנהל מחוז צפון בכללית וצוותו, נפגשו עם מנהלי הקהילות ורכזי הבריאות של הקיבוצים בצפון, בהובלתה של עדי רמות, מרכזת תחום הבריאות והרווחה בתנועה הקיבוצית.
בתחילת המפגש, עדי סקרה את פעילות התנועה הקיבוצית בתחום הבריאות וסיפרה כיצד נולד שיתוף הפעולה בין כללית לתנועה, שציינה לטובה את היקף השירותים הניתנים ברחבי הצפון והודתה לד"ר דיין, מנהל המחוז על העשייה הרבה לטובת בריאות תושבי הצפון.
"לכללית ולתנועה יש אחריות על בריאות תושבי הצפון. מנהלי הקהילות ורכזי הבריאות של הקיבוצים עושים הכל כדי לקדם את הבריאות באזור למען בריאות מטופלי כללית".
במהלך המפגש, סקר ד"ר דיין על המודל הייחודי של כללית ואת פריסת השירותים הרפואיים הניתנים ברחבי הצפון ושירותים ייחודיים הניתנים במחוז כגון: טיפולים ואשפוזים הניתנים בבית, שירותי דיגיטל, מרכז שיקום, מכון אונקולוגיה חדש בקריית שמונה, בריאות הנפש ועוד.
בתום המפגש, נפרדו עדי והרכזים מד"ר אריאלה עופרן, מנהלת מינהלת גליל ואיחלו לה בהצלחה בתפקידה החדש, סגנית מנהל רפואי.
"שיתוף הפעולה עם מנהלי הקהילות ורכזי הבריאות תורם לבריאות התושבים ואני מודה להם על שיתוף הפעולה והעזרה. כללית תמיד עם הראש קדימה מרחיבה ומייעלת את השירותים תוך התאמה מלאה לצרכים המשתנים לצד השותפים הטבעיים שלנו" סיכם ד"ר דיין.