פתווווח: הבייקרי החדש והמבטיח שהושק בבירת העמק

בימים אלה נפתח הסניף הבוטיקי והמעוצב של קבוצת שילת – והוא כבר מעורר סקרנות רבה בקרב חובבי הקולינריה, עם קונספט של בייקרי מפתה במיוחד, בית קפה איכותי ומעדנייה מגוונת. יצאנו לבדוק על מה כולם מדברים וגילינו מה אסור לכם לפספס. התמונה: דוד רשף, הזכיין העפולאי של הרשת

בטיימינג חורפי מושלם, ברח' הכורם 1 עפולה (צמוד ל-"נתח קצבים"), נפתח לפני מספר ימים הסניף העפולאי של קבוצת "שילת" שהושק בקונספט ייחודי של בייקרי, בית קפה ומעדנייה. השילוב המשולש והמוקפד הזה העלה מיד את מפלס הפחמימות השוות בבירת העמק.
המותג "שילת", אחד ממותגי הקבוצה, שפועל בהצלחה רבה ברחבי הצפון ומפעיל 16 סניפים, (בקרוב ייפתחו חמישה סניפים נוספים), לא זר לתושבי האזור, שחלקם נוסעים במיוחד להצטייד במאפים טריים ואיכותיים ובמוצרי מעדנייה וקונדיטוריה מפנקים ואיכותיים בסניפים הפזורים ברחבי הצפון – וחוזרים הביתה עם מגוון מסחרר, כזה שמעורר מיד את בלוטות הטעם.
אבל מעכשיו זה ירגיש לכם קרוב לבית. מי שהביא את הבשורה ואת הפנינה הקולינארית לעיר הוא דוד רשף, שמכיר היטב את עולמות המזון והמסעדנות, עם ניסיון מוצלח ורב שנים בניהול בתי קפה ואוכל.

• מה תרצו? מאפים בכל וריאציה אפשרית – מעוגלים, מרובעים, ממולאים, מתוקים ומלוחים

הסניף המעוצב משתרע על כ-280 מ"ר, עם מרחב פנימי מקורה – למעוניינים לשבת במקום ממוזג ונעים, ורחבה חיצונית  למי שרוצה ליהנות משמש, או למעשנים מביננו.
עכשיו הגיע הזמן לדבר על הדבר האמיתי: המגוון המפתה של המאפים, הלחמים, הלחמניות, הקינוחים ויתר המוצרים הנמכרים במקום ונאפים מדי יום ביומו, סביב השעון, עם שימוש בקמחים ומוצרים נלווים איכותיים- הבלעדיים לקבוצת שילת. אז קחו כמה נשימות עמוקות ותשתדלו להיות ממוקדים, כי הבחירה במקרה הזה לא הולכת להיות פשוטה עבורכם.

מגוון עוגות משובחות לכל ארוע
מגוון עוגות משובחות לכל ארועמגוון עוגות משובחות לכל ארוע

"יש לנו מענה לכל האוכלוסיות, עם מחירים שמותאמים לקהלי יעד רחבים וערך מוסף בכל קנייה. הצבנו פה סטנדרט גבוה בעיצוב, בשירות וכמובן במגוון המוצרים האיכותי שהמוניטין שלו מוכר ומוכח"


בגזרה של בית המאפה תמצאו מעל 40 סוגים של מאפים נימוחים שנאפים במקום (פרווה, חלבי או מלוח), בייגלים שכולם אוהבים, קרואסונים שייתנו לכם תחושה שאתם בפריז, לחמים יפהפיים במגוון סוגים ולחמניות רכות, מטריפות ואווריריות שתתחילו לחסל כבר במקום.
אתם באנרגיה רגועה יותר? ובכן אתם מוזמנים לשבת לפגישת עבודה, לשלוח מייל מהלפטופ שלכם או סתם לנקות את הראש בדייט זוגי, כשבשולחן ארוחת בוקר מפנקת, כריך, קפה ומאפה או קינוח עם קרם פטיסרי מענג. סיימתם ריצה, רכיבה או שאתם במוד בריא? הגיע הזמן להתפנק בסלט קייצי, שייק מרענן או במשקה לימונענע גרוס בגרסה מיוחדת. בחמישי מתחילת חגיגת הפחמימות והיא מגיעה לשיאה בסופ"ש עם חלות מיוחדות לשבת, לצד עוגות השמרים המשובחות, ולחמי מחמצת הייחודיים, שנמכרים ביתר ימות השבוע.

מגוון עוגות משובחות לכל ארוע
עוגות מרהיבות לעיניים וטעימות לחך

בסניף גם פועלת מעדנייה עם ממרחים טריים, טפנדים, סלטים, גבינות איכותיות ומעושנות והכל על טהרת היצרנים הישראליים – כחול לבן.
מבין כלל המוצרים ניתן למצוא בסניפים מענה לכלל האוכלוסייה: מוצרים ללא סוכר, ללא גלוטן, קמח שיפון, קמח כוסמין, דל קלוריות, לחמי מחמצת שהותפחו בדיוק כמו שצריך, ומוצרים טבעוניים.

• "זו בשורה עבור תושבי עפולה והעמק"

השבועות האחרונים היו תובעניים במיוחד עבור הזכיין והבעלים דוד רשף. רגע לפני פתיחת הסניף הוא ועובדים נוספים גויסו בצו 8, מה שהוביל לדחייה בהשקה, אבל אחרי כמה ימים אינטנסיביים במיוחד, הגיע הרגע המיוחל ונערך טקס קביעת המזוזה. "אני יודע שרבים שמכירים את סניפי שילת ייחלו לרגע שייפתח סניף בעפולה, ואני שמח שיש לי את הזכות כבעלים לשרת את הלקוחות המתגוררים בעיר ובכל היישובים, הקיבוצים, המושבים והכפרים באזור עמק יזרעאל. אני חושב שהפתיחה היא בשורה של ממש בהיבט של סצנת בתי המאפה, הקפה, האוכל והקולינאריה, ובכלל בהיבט של עוד אופציית בילוי אטרקטיבית. יש לנו מענה לכל האוכלוסיות, עם מחירים שמותאמים לקהלי יעד רחבים וערך מוסף בכל קנייה. הצבנו פה סטנדרט גבוה בעיצוב, בשירות וכמובן במגוון המוצרים האיכותי שהמוניטין שלו מוכר ומוכח. מכאן אני מזמין את כולם להגיע אלינו".

מגוון עוגות משובחות לכל ארוע

נעם צימרמן, מנכ"ל קבוצת שילת אומר כי הבחירה בעפולה לפתיחת הסניף לא הייתה מקרית, "אנחנו יודעים שיש לנו לקוחות רבים בעיר, כאלה שמבקרים בסניפים שלנו באופן קבוע. אחרי שזיהינו את הפוטנציאל העסקי התקדמנו לאיתור המקום המתאים לפתיחה, יחד עם הזכיין. אני בטוח שהסניף יצליח ולקוחות ישובו אליו שוב ושוב. יש אפשרות לרכוש בסניף לחמניות, לחמים, חלות, מאפים, עוגות, עוגיות, קראנצ'ים, במנעד רחב של כול הטעמים. וכמובן לשבת לקפה, כריך סלט ומטעמים מהמטבח הארץ הישראלי האותנטי. ניתן גם לקנות פרודוקטים מהמעדנייה מהמגוון הרחב שנמצא במדפי הסניף המלאים כל טוב. בנוסף קיימת מחלקת אירועים, הכוללת מגוון מגשי אירוח, מתוקים, מלוחים, מגוון סלטים, ועוגות מיוחדות לימי הולדת, ימי נישואים או כל אירוע שהוא". בעתיד הקרוב הסניף מיועד לעבוד 24/6, על מנת לתת מענה ראוי בכל שעות היום.

קבענו?
הסניף יהיה פתוח מדי יום בין שש בבוקר לעשר בלילה. ביום שישי עד שעתיים לפני כניסת השבת. חניה בשפע. כשר למהדרין. רח' הכורם 1 עפולה (צמוד ל-"נתח קצבים").

לחמים ומאפים במגוון סוגים ולחמניות רכות, מטריפות ואווריריות