עפולה: מאות תושבים באירוע סליחות באצטדיון הכדורגל העירוני

עיריית עפולה באמצעות אגף תרבות ובשיתוף רבני הקהילות קיימו תפילת סליחות אחרונה עם זמרים קובי פרץ וסגיב כהן.. צילום: דוברות עיריית עפולה 

 

מרגש עד דמעות. אין משפט שמתאים יותר לתאר את מה שהיה בחצות הלילה האחרון שלפני ערב כיפור באצטדיון העירוני בעפולה.
למעלה מ-2000 נשים וגברים ישבו יחדיו ביציע המזרחי לסליחות האחרונות לפני יום כיפור וביחד עם ראש העיר אבי אלקבץ, רבני הקהילות בעיר והזמרים קובי פרץ וסגיב כהן, יצרו אווירה מדהימה וייחודית שספק אם נראתה בעיר בעבר.
את הערב הפיק אגף התרבות של עיריית עפולה בהובלת חמוטל גנון והאגף לתרבות חרדית והנהלת האצטדיון העירוני. מאות תושבים הגיעו לאירוע שהיה למעשה אירוע הסליחות האחרון לפני ערב כיפור ובו השתתפו נשים וגברים, דתיים לצד מסורתיים וחילוניים באירוע מרגש וקדוש.
חמוט גנון אמרה לאחר האירוע: "תודה לבורא עולם על ערב הסליחות המרגש ביותר לו זכיתי. לפני מספר שבועות נתבקשתי על ידי ראש העיר אבי אלקבץ שלא נח אף פעם, לארגן ערב סליחות עירוני שיבטא את האחדות שיש בעיר. ביחד עם השותפים עמית אשכנזי ומשטרת עפולה ובגיבוי מלא של אבי, הרמנו ערב ראשון מסוגו שלא יישכח עוד הרבה זמן. אחרי האירוע קיבלתי המון טלפונים ובראשם של ראש העיר שביקש להפוך את האירוע למסורת וכך נעשה גם בשנים הבאות".
ראש העיר אבי אלקבץ אמר: "יש לנו עיר נפלאה אליה הגיעו אלפי תושבים חדשים בשנים האחרונות. אני גאה ושמח על כך שאנחנו מצליחים לאחד ולקרב לבבות בין הקהילות השונות ולשמור על כבוד הדדי. התרגשתי במיוחד לראות משפחות שלמות שהגיעו עם הילדים לערב המיוחד ולמעשה הוכיחו שיש לנו עפולה אחת"