עפולה: החלה בנייתו של מעון שיקומי ראשון

בימים אלה החלה בנייתו של מעון יום שיקומי ראשון בעפולה שיכלול 4 כיתות פעילות עבור ילדי העיר שנאלצו עד היום לנדוד ליישובים סמוכים. הדמיה: אמר-קוריאל אדריכלים

בשורה משמחת לעפולה: כפי שהבטיח ראש העיר אבי אלקבץ שבעפולה ייבנה מעון יום שיקומי חדש – בימים האחרונים יצאה לדרך בנייתו של המעון הראשון בעיר.
מדובר בבשורה משמחת להורים לפעוטות עם מוגבלות, הזכאים מכוח חוק מעונות יום שיקומיים להשמה במעון יום שיקומי שכן עד כה הם וילדיהם נאלצו לנדוד מדי בוקר לגנים שיקומיים ברשויות ויישובים סמוכים.
לאור המצוקה של ההורים הנחה לפני מספר חודשים ראש העיר אלקבץ את מנהלת אגף הרווחה סיגל בניאס להגיש את הבקשה לבניית המעון ולאחר אישור הבקשה לתקציב בסך 6.3 מיליון שקלים, החלה הבנייה של המעון שעתיד להיפתח בשנת הלימודים הקרובה ולכלול 4 כיתות כאשר כל כיתה יכולה להכיל 10 פעוטות.
מנהלת האגף סיגל בניאס אמרה: "המעון ייתן מענה לילדים על הרצף התקשורתי- ילדים עם אוטיזם וילדים עם עיכוב התפתחות ומוגבלות פיזית. היתרון הוא שהילדים מקבלים במעון את כל המענים מפיזיותרפיה דרך ריפוי בעיסוק ועד הדרכות להורים. מבחינתנו זה חלום שהופך למציאות".
מנכ"ל החברה הכלכלית, נתנאל כהן אמר: "החברה הכלכלית גאה להוביל את הפרויקט להקמת מעון יום שיקומי שכל מטרתו לספק מענה לפעוטות בעלי צרכים מיוחדים הזקוקים לטיפולים התפתחותיים של מקצועות הבריאות. נמשיך בכל עת לפתח ולקדם פרויקטים בעלי חשיבות רבה לרווחתכם תושבי העיר עפולה".
ראש העיר אבי אלקבץ, אמר: "זהו רגע מרגש. בנינו עשרות מעונות יום, גני ילדים ובתי ספר אבל בנייתו של מעון יום שיקומי ראשון בעפולה שיאפשר להורים לילדים עם מוגבלות להפסיק לנדוד לערים סמוכות ולקבל חינוך איכותי קרוב לבית".

״כבר שנים שאבא שלכם בוגד באימא שלכם״: הודעת הוואטס אפ שהובילה לפיצוי של 40,000 ש״ח

|

טיול ומפגש "עמק עיר" לזכרו של החייל שגב שוורץ ז"ל

|

עפולה: נבחרו 12 'יקירי העיר' לשנת 2024

|