עמק של קפה, מאפה ואווירה

צבעוניות, ייחודיות, יפות, טעימות והכי חשוב: קרוב לבית. עמק יזרעאל מציע 12 עגלות קפה מעוצבות ונעימות, עם תפריט גדוש בפחמימות מנחמות, נשנושים מתקתקים ומלוחים וכריכים שיגרמו לכם לחזור שוב ושוב. תתכוננו להנות (ולא רק מהקפה המשובח), הבריזה עלינו

"על הוואדי": טאבון, מתוקים, סלטים וקפה משובח מול נוף גלילי. צילום: "על הוואדי"

קונספט עגלות הקפה פרץ לעולמנו עם מינון קפאין גבוה במהלך תקופת הקורונה, ירושה לא רעה היינו אומרים. אבל הנגיף לשמחתנו, די נעלם מחיינו, ועם החזרה לשגרת החיים צצות בכל רחבי הארץ עוד ועוד עגלות שמתמחות במכירת קפה איכותי, מאפים שיפארו בגאון כל 'פיד' ו'רילס' באינסטגרם שלכם, ואווירה משחררת, קסומה וירוקה, באוויר הפתוח.
הטרנד לא פסח גם על עמק יזרעאל, אזור שבו כמו שכולם יודעים משופע בלוקיישנים מושלמים לפאוזת קפה של שעה או יותר, באווירה ירוקה, שלווה ופסטוראלית. הישיבה בעגלות הקפה יכולה להוות אופציה מושלמת גם עבור נוודים דיגיטאליים, מטיילים באזור שנחשפו לפוסטים מפתים ברשתות החברתיות וחושקים בהפסקה או בטיק אווי מדויק, או למשפחות שרוצות להנות מארוחה עם הילדים, ממש על הדרך.
במחלקת התרבות השל המועצה יודעים לספר על לא פחות מתריסר עגלות שפועלות בהצלחה במרחבים והיישובים השונים, כל עגלה והסיפור המיוחד שלה.
מעבר לאווירה ולוייב היזרעאלי, מציעים בעלי העגלות ללקוחות הקבועים, המתחלפים והמטיילים תפריט שמבוסס על פרודוקטים שנרכשים מחקלאים ויצרנים מקומיים וכך מזינים תרתי משמע, אחד את השני, כחלק מקהילה עסקית.

• "על הוואדי" – קפה בגליל, הושעיה

מהמרפסת מעל הוואדי ניתן לצפות בנוף הגלילי, כרם הזיתים המשפחתי ומצודת ציפורי. במקום: טאבון, מתוקים, סלטים וקפה משובח. בתפריט משתמשים בעיקר בתוצרת מקומית מהעמק שלנו.  בכל המנות שמן זית איכותי שהבעלים מייצרים. כמו כן במקום מרכז מבקרים עם תצוגה של רשות העתיקות. אפשרות חדשה וכיפית: סלי פיקניק מפנקים בהזמנה מראש, הולכים לנקודת ציון יפה ו-זוללים.

ליהנות מקפה טחון במקום עם רחת לוקום. בסמוך למוזיאון הארכיאולוגי עין דור
ליהנות מקפה טחון במקום עם רחת לוקום. בסמוך למוזיאון הארכיאולוגי עין דור. צילום: ברטה עגלת קפה

שעות פתיחה – ימי שישי 08:00-13:00

• ברטה עגלת קפה, קיבוץ עין דור

ממוקמת תחת צלו של עץ אטלנטי עצום ובסמוך למוזיאון הארכיאולוגי עין דור. העגלה מציעה קפה טרי שנטחן במקום ולצידו רחת לקום או עוגיית אלפחורס, לחמים ובייגלה שהוכנו בעבודת יד. בנוסף ניתן ליהנות ממשקאות קרים ומוגזים ולשחק במשחקי שולחן. המקום מציע ישיבה על מחצלת או לצד שולחנות.

שעות פתיחה:

יום חמישי 09:00-13:00, 17:00-20:00
יום שישי 09:00-14:00
יום שבת 10:00-16:00, 17:00-20:00

מבית השף אייל גימשי, שילוב של טעמים מקומיים ובינלאומיים
מבית השף אייל גימשי, שילוב של טעמים מקומיים ובינלאומיים. צילום: הקרון בעמק

• הקרון בעמק  – משתלת יזרעאלה בקיבוץ גבת

שילוב מנצח בין מוצרים לוקאליים וטעמים בינלאומיים. בתוך משתלת יזרעאלה תוכלו לאכול את טוסט האבוקדו שרבים יעידו שהוא הטעים בעולם, רוסטביף מושלם וכריך קורסיקה מענג. הכל באווירה אחרת, של העמק של שף אייל גימשי מבית קייטרינג "המעדנייה" .

שעות פתיחה: ראשון – חמישי 08:30-14:30
יום שישי 08:00-14:00

בתפריט גם מאפים, כריכים וסלטים, קישים ומנות מותאמות לטבעונים ולנמנעים מגלוטן

בתפריט גם מאפים, כריכים וסלטים, קישים ומנות מותאמות לטבעונים ולנמנעים מגלוטן. צילום: נהלולה

• נהלולה – עגלת קפה ברחבת בית העם בנהלל

בתוך חורשת פיקוסים קסומה יושבת נהלולה, המהווה מקום מפגש נפלא וטעים במרכז העמק. בנהלולה מגישים מאפים, כריכים וסלטים, קישים ומנות מותאמות לטבעונים ולנמנעים מגלוטן. במקום פינות ישיבה כיפיות, שירותים נקיים, Wifi והמון מרחב לילדים.

שעות פתיחה: שני, שלישי וחמישי 07:30-18:00
שישי – שבת 08:00-14:00

ברפת הישנה של הרדוף: קום קסום לשבת לקפה ולהירגע
ברפת הישנה של הרדוף: מקום קסום לשבת לקפה ולהירגע. צילום: עספורה

• עספורה – עגלת קפה בקיבוץ הרדוף

עגלת קפה הממוקמת ברפת הישנה של קיבוץ הרדוף, קפה משובח ואוכל טבעוני וצמחוני טעים טעים. מקום קסום לשבת לקפה ולהירגע.

שעות פתיחה: שני – שישי 07:00-16:00
יום שבת 09:00-16:00

• תחנת הקפה בכפר יהושע

עגלת הקפה הוותיקה בעמק, הממוקמת בכניסה למושב כפר יהושע מול שדות העמק ונופו של הר הכרמל. בעגלה מגישים קפה משובח, שתיה קרה, מאפים, כריכים וג'חנון בימי שישי.

שעות פתיחה: יום ראשון 07:00-13:00
יום שני – שישי 07:00-14:00

בלב המשק יגישו לכם מאפים מלוחים ומתוקים שנאפים כל יום בבוקר, בורקסים טורקיים אמיתיים, כריכים מיוחדים, קפה משובח, מיצים טבעיים ועוד
בלב המשק יגישו לכם מאפים מלוחים ומתוקים שנאפים כל יום בבוקר, בורקסים טורקיים אמיתיים, כריכים מיוחדים, קפה משובח, מיצים טבעיים ועוד. צילום: קפה קירשנר

• קפה קירשנר – עגלת קפה בבית לחם הגלילית

עגלת קפה שנוצרה מתוך עשייה משפחתית, כשההורים והילדים עובדים שכם אל שכם, ומכינים את המאפים והכריכים.
השם קפה קירשנר נלקח עוד מהזמן שזה היה השם משפחה של סבא – שהוחלף לקשת הנוכחי. העגלה יושבת בלב המשק לצד עצי מטע עצי שקד ,קיר טמפלרי מהמם והבית הטמפלרי.  לצד העגלה המון מקומות ישיבה עם צל אותנטי. בעגלה מכינים מאפים מלוחים ומתוקים שנאפים כל יום בבוקר, בורקסים טורקיים אמיתיים, כריכים מיוחדים, קפה משובח, מיצים טבעיים, שייקים, סלטים טריים, וגם מבחר של מנות בריאות כמו מוזלי או צ׳יה פודינג.

העגלה ממוקמת בבית לחם הגלילית – במשק 5 בחוות קירשנר.

שעות פתיחה:  רביעי וחמישי – 08:00-13:30
שישי ושבת: 08:00-15:30

בצילם של עצי אקליפטוס. יגישו לכם קפה איכותי, משקאות, כריכים, מאפים, סלטים ועוד
בצילם של עצי אקליפטוס. יגישו לכם קפה איכותי, משקאות, כריכים, מאפים, סלטים ועוד. צילום: איריסקו

• איריסקו – קפה באהבה ליד מושב תל עדשים

עגלת קפה משובחת באווירת מושב כפרית ונעימה בליבו של עמק יזרעאל. עגלה שהוקמה לפני כשנתיים על ידי שני בני דודים וחברים טובים: בני בן מאיר ועומר גרנוב – שניהם עם אהבה לקפה ולאירוח. העגלה נמצאת בצילם של עצי אקליפטוס. מה תמצאו שם? קפה איכותי, משקאות, כריכים, מאפים, סלטים ועוד הפתעות ודברים טעימים.

שעות פתיחה: שני – חמישי 07:30-14:00
שישי – שבת 07:30-16:00

בצל האלונים: מגוון כריכים טריים ומשובחים, קפה מעולה ומאפים טריים.
בצל האלונים: מגוון כריכים טריים ומשובחים, קפה מעולה ומאפים טריים. צילום: דרך הקפה

• דרך הקפה – קיבוץ אלונים

בדרך הקפה מזמינים אתכם ליהנות בטבע מאווירה כיפית ומשפחתית, ופינות ישיבה בצל האלונים. בעגלה תוכלו למצוא מגוון כריכים טריים ומשובחים, קפה מעולה ומאפים טריים.
שעות פתיחה: ראשון – שישי  07:30-15:00

ליהנות מול נוף מהמם ממגוון מאפים, כריכים, קפה משובח
ליהנות מול נוף מהמם ממגוון מאפים, כריכים, קפה משובח. צילום: נטע בכפר

• נטע בכפר – עגלת קפה במשתלת שמיר בכפר יהושע

עגלת קפה בוטיקית במשתלת שמיר בכפר יהושע. במקום מזמינים אתכם לבוא וליהנות ממגוון מאפים, כריכים, קפה משובח ובעיקר נוף מהמם ואווירה מדהימה.

פתוחים בימי ראשון-שישי בין השעות 08:00-14:00

• הצריף – מושב היוגב

בית של קפה בכניסה למושב – אל מול שדות העמק. בעגלה קפה חם וקר, משקאות ומיצים טריים. הבעלים מדגישים כי מדי בוקר הם סוחטים את הפירות הטריים שלהם ומבקבקים בקבוק בקבוק. עוד בעגלה: מאפים טריים, כריכים מיוחדים, סלטים, מנות בריאות, מוזלי, אסאי ועוד. הכל טרי ומשובח.

שעות פתיחה:
יום  שישי 09:00-16:00
יום שבת 09:00-17:00 או עד גמר המלאי.

מול נוף משגע של נחל ציפורי ויערות הסוללים ושמשית- קפה, משקאות קלים, כריכים ומאפים טריים
מול נוף משגע של נחל ציפורי ויערות הסוללים ושמשית- קפה, משקאות קלים, כריכים ומאפים טריים. קפה 79

• קפה 79 – קיבוץ הסוללים

עגלת הקפה והנשנושים, בכניסה לקיבוץ הסוללים, על כביש 79.
סמדר וירון למשפחת הרשקוביץ מקיבוץ הסוללים החליטו לפתוח מקום קסום מול נוף משגע של נחל ציפורי ויערות הסוללים ושמשית. המקום מהווה נקודת מפגש למטיילים רבים ורוכבי אופניים. נקודת עצירה ליד נחל ציפורי. מה תמצאו בעגלה מלבד פינות ישיבה מוצלות ומזמינות? קפה, משקאות קלים, כריכים ומאפים טריים. הכל טרי וטעים בכל יום.

שעות פתיחה:
ראשון – שישי 07:00-13:00 (רביעי עד 12:00)
שבת 07:00-16:00