מזל טוב למשפחת מאירפלד מהבקעה- שהתרחבה בעוד תינוק וזכתה לחוויה מתקנת ב"העמק"

לידה שנייה למשפחת מאירפילד מהבקעה והראשונה במרכז רפואי העמק במהלכה זכו לחוויה מתקנה ללידה הקודמת ושיבחו את צוות חדר הלידה. צילום העמק

שילת ואלון מאירפלד מברוש הבקעה כתבו לנו על חווית הלידה במרכז הרפואי העמק: "זאת הלידה השנייה שלנו, והראשונה במרכז הרפואי העמק. המיילדת הייתה טניה וחווית הלידה הייתה מדהימה ב"ה".

ממש רציתי חוויה מתקנת מהלידה הראשונה שהייתה מאוד התערבותית. עשיתי את ההכנה הכי טובה שיכולתי, אבל גם התפללתי לשליחים טובים בדרך והקב"ה נענה לתפילותיי. הצוות של ׳העמק׳ לא לחץ עליי לרגע לעשות משהו שלא כרצוני, היה מאוד רגוע והשרה נחת, נתנו לי את התחושה שכל מה שאבחר לעשות- לגיטימי, העיקר שאהיה קשובה לעצמי ולעובר. חיכינו שתתפתח לידה באופן טבעי. לא לחצו עליי לעשות זירוז ולא הלחיצו אותי שאני צריכה להשתחרר. פשוט היו איתי ונתנו לי את הזמן שאני צריכה, ונתנו לי טיפים איך לזוז ולהיות בכללי בתנועה כדי שהלידה תתפתח והלכו איתי ממש יד ביד בתהליך.
טניה הייתה מדהימה והאווירה בחדר לידה הייתה טובה, נעימה ורגועה. אני כל כך שמחה על הזכות ללדת כמו שרציתי ושמחה על הזכות שזה קרה עם שליחים טובים, תודה!". מזל טוב.