מתחדשים בעמק יזרעאל: נחנך מגרש כדורגל ביפעת

עלות מגרש הכדורגל שנחנך למען הקהילה ביפעת בהשקעה של כ-2 מיליון ₪. צילום: ענת חרמוני

משחק ראווה במגרש הכדורגל החדש

בקיבוץ יפעת נחנך מגרש כדורגל של דשא סינטטי, לשימוש תלמידי בית הספר 'העמק המערבי' וקהילת קיבוץ יפעת. מגרש הדשא הסינטטי נחנך במשחק ראווה, שהתקיים השבוע, במעמד ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, אייל בצר, נציגי קיבוץ יפעת, מנהלת מחלקת הספורט במועצה, דנה טרטצקי גתוע, תושבי היישוב ושחקני קבוצת הכדורגל הראשונה בעמק לילדים עם צרכים מיוחדים.
הרעיון שעומד מאחורי הקמתו של מגרש שחב"ק (שחק בקהילה) הוא שבמשך היום, המתקן ישמש את תלמידי בית הספר, ואחר הצהרים ישמש את תושבי המועצה וקהילת היישוב. כך, יוכלו כולם ליהנות ממתקן ספורט איכותי.
עלויות הקמת המגרש נאמדות בכ- 2 מיליון ₪. גודלו כדונם, ומותקנת בו תאורה ואף מערכת השקיה לצינון הדשא , תא שירותים, חניון סמוך למגרש וגדר ייעודית למניעת רעש.
קרן המתקנים של משרד התרבות והספורט הקצתה את התקציב לבניית מגרשי כדורגל למען הקהילה, אליה הצטרפו מפעל הפיס, היישוב והמועצה. בניית מגרשי השחב"ק הינה חלק ממיזם רחב של בניית מגרשים ביישובי המועצה, בהובלת אגף ההנדסה. המגרש הראשון נבנה במזרע, כעת נחנך מגרש נוסף ביפעת ושניים נוספים מתוכננים לקום בעתיד.

חנוכת מגרש הכדורגל החדש עם דשא סינטטי במעמד אייל בצר, ראש המועצה וילדי הישוב. צילום: ענת חרמוני
חנוכת מגרש הכדורגל החדש עם דשא סינטטי במעמד אייל בצר, ראש המועצה וילדי הישוב. צילום: ענת חרמוני

שיאו של המפגש היה במשחק ראווה מרגש של נבחרת הכדורגל של בית הספר 'העמק' בנימין רוטמן – לנוער על הרצף האוטיסטי. הנבחרת הוקמה בשיתוף התוכנית 'שווים ניצחון' של עמותת 'שער שוויון' ומתאמנת במהלך השנה וחצי האחרונות עם המאמן יובל לוי. הקבוצה מתמודדת בטורנירים שונים ברחבי הארץ. השחקניות והשחקנים למדו את יסודות המשחק, ערכיו וההתמודדויות השונות שמלוות את ההשתייכות לקבוצת כדורגל ובעיקר, את האהבה למשחק. המגרש החדש ישמש גם את המתאמנות והמתאמנים בחוגי הכדורגל של המועצה, מגיל הגן ועד כיתה ו'.
מהנהלת קיבוץ יפעת, נמסר: "הקיבוץ נמצא בתנופה של צמיחה דמוגרפית ופיתוח קהילתי. חנוכת המגרש הינה חלק מהתהליך החשוב הזה ואנו תקווה שהמגרש יהיה שוקק פעילות מהנה וערכית".
מנהלת מחלקת הספורט – דנה טרטצקי גתוע: "הספורט מהווה מרכיב מרכזי ומשמעותי בחינוך. בשנים האחרונות, שמנו לנו למטרה לחדש את מתקני הספורט לרווחת ילדי העמק. בחודש פברואר, בו אנו מציינים את 'פברואר יוצא מן הכלל', אנו גאים במיוחד על פתיחת קבוצת הכדורגל לילדות וילדים מיוחדים, כחלק ממטרתנו לשלבם בחוגים, בקהילה וביישוב".
ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל – אייל בצר: "ברכות על חנוכת המגרש החדש. כאן יוכלו תלמידי בית הספר והתושבים ליהנות ממשחק כדורגל ואימונים במגרש איכותי. מאחל לכם הנאה ופעילות ענפה. המועצה תמשיך לתמוך ולקדם את העשייה הברוכה הזו."

תלמידי ויצו ניר העמק בביקור מרתק בספרייה הלאומית

|

חניכי מכינת חנתון חילקו תמרים ומים לשבירת צום הרמדאן

|

מתאים לכם לעצב לעצמכם את העתיד כבר היום?

|