מצוות המכללה הטכנולוגית נוף הגליל תצא הבשורה – למכללות כולן

רינת ויסבאום מנהלת היחידה ללימודי חוץ והכשרות מקצועיות ואליאס עיסאוי, מרצה במכללה מהמכללה הטכנולוגית נוף הגליל, זכו להוקרה והערכה על מעורבותם המשמעותית ותרומתם לכתיבת תכנית הלימודים לקורס עורך מפות מדידה בסביבה ממוחשבת מעולם הגאודזיה. צילום: דוברות המכללה

רינת ויסבאום, מנהלת היחידה ללימודי חוץ והכשרות מקצועיות במכללה הטכנולוגית נוף הגליל ואליאס עיסאוי, התרגשו לקבל הכרה מקצועית על פעילותם בכתיבת התוכנית לקורס עסקי, לקהל הרחב וזאת לאור הניסיון שצברו לאחר שהפעילו במכללה שני קורסי עורך מפות מדידה.
הקורסים התקיימו בשיתוף פעולה מוצלח עם חברת "מעוף" ומשרד הכלכלה. "זו הייתה ללא ספק הצלחה גדולה מעבר למשוער", אומרת רינת ומוסיפה, "נהנינו מיחסה המקצועי ומהדרכתה של המפקחת על הקורס, אריס גנון שהייתה שותפה מלאה לאורך כל הדרך, סייעה והדריכה והייתה לעזר בכל פנייה ופנייה."
יצוין כי במכללה הטכנולוגית נוף הגליל זיהו את הצורך והביקוש הרב לבוגרי הקורס, ואכן מרבית הבוגרים שלנו השתלבו מיד בתום הלימודים לעבודה כעורכי מפות מדידה במשרדי מדידות, הכוללת הכנה של נתונים לקראת ביצוע העבודה בשטח והכנת מפות מדידה לאחר סיומה.
מוסיפה רינת, "הביקוש בתחום עריכת מפות מדידה תחום שהינו מבוקש בכל הארץ ובפרט באזור הצפון בו ישנם עשרות משרדי מדידה, היה גדול במיוחד, לכן פתחנו שני קורסים שהרוב המכריע של הלומדים עמדו בבחינות ההסמכה בהצלחה רבה."
את הקורס ריכז באופן מקצועי המרצה, אליאס עיסאוי, מגיסטר למדעים בהנדסת מיפוי וגיאו אינפורמציה, בוגר הטכניון מומחה בתחום הגאודזיה, לצידו צוות מרצים מעולה, שליוו, הדריכו את התלמידים לאורך כל הקורס וגם לאחריו בסיוע בהשתלבותם בעבודה.
ההצלחה המרשימה בהשמת הרוב המוחלט של בוגרי הקורסים הובילו לתחושה כי הלומדים זכו בקורס משנה חיים ומחולל תמורות משמעותיות בקרב הלומדים.
מנכ"לית המכללה הטכנולוגית נוף הגליל, מרב ששון אמויאל, אמרה, "אני גאה בצוות המכללה אשר דבק במשימה להוביל קורסים המחוללים שינוי חיים. הידע המקצועי והניסיון בפועל של המכללה, לצד המוטיבציה של רינת ואליאס לשתף בידע זה ולקדם את התחום, הובילו למעורבותם האקטיבית בכתיבת תכנית הלימודים לקורס זה. אין ספק שבכך המכללה הטכנולוגית נוף הגליל תורמת את חלקה המקצועי לעולם ההכשרות המקצועיות ולשוק העבודה. תודה והערכה לרינת ואליאס."