מנכ"ל משרד הבריאות בביקור ראשון במרכז הרפואי "העמק"

בהקמה: בניין חדש לפסיכיאטריה במימון משרד הבריאות, הכללית ותרומה

מנכ"ל משרד הבריאות הנכנס, משה בר סימן טוב, הגיע לביקור ראשון במרכז הרפואי "העמק" מקבוצת כללית, ועמד מקרוב על תנופת הפיתוח, השירותים החדשים והפרוייקטים בהיקפים של מאות מיליוני שקלים שעתידים להסתיים בשנים הקרובות, ובהם הקמת בניין לבריאות הנפש בתקצוב משולב של משרד הבריאות, הכללית ותרומה שגוייסה לפרוייקט.
בביקור השתתפו סמנכ"לית וראשת חטיבת בתי החולים בכללית, ד"ר אורלי וויינשטיין, וראשת חטיבת בתי החולים במשרד הבריאות, ד"ר הגר מזרחי. מנהל המרכז הרפואי העמק, ד"ר מאור ממן, הציג בפני המנכ"ל את היקף הפיתוח ואת הפרויקטים הפעילים שבהקמה ובהם מרכז הסרטן "בית שולמית" שייחנך בשנה הקרובה, חדרי הניתוח החדשים שנמצאים בבנייה מתקדמת ופרויקט העברת היחידות לטיפול נמרץ והפגייה אל הבניין הרב תחומי לרפואה מתקדמת.
במהלך הביקור הוצג פרוייקט הקמת בניין חדש למערך בריאות הנפש המתקדם של המרכז הרפואי העמק בניהולו של ד"ר אלון רשף. הפרוייקט תוקצב על ידי משרד הבריאות והכללית וכן גוייסה תרומה משמעותית על ידי בית החולים לטובת הקמת הבניין החדש שיושלם עד 2027 ויכלול את כל השירותים שניתנים במערך בריאות הנפש ושירותים חדשים נוספים.

"ברזל, הזהב הטבעי": על אנמיה בתינוקות

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|