מכל הארץ ומחו״ל: אלפי משתתפים בצעדת הגלבוע

״אין כמו הנוף בגלבוע להרחיב את ליבו של אדם", אמר ראש המועצה עובד נור. הצעדה חזרה לסדרה אחרי שלוש שנות הפסקה בשל נגיף הקורונה והמצב הביטחוני. צילום: דוברות מוא"ז הגלבוע

למעלה מ-3000 איש הגיעו השבת לצעדת הגלבוע ה-54, מהצעדות הוותיקות בישראל, ששבה לסדרה לאחר שהופסקה בשלוש השנים האחרונות בשל הקורונה ומצב ביטחוני.
עם בוקר, הגיעו הצועדים לקו הזינוק במעלה הר הגלבוע וצעדו במסלולים בדרגות שונות, בצעדה המוכרת כצעדה הבינלאומית היחידה בארץ, התקיימת על רקע הנוף המרהיב של הגלבוע בשיא פריחתו.
מזג האוויר הצונן שהפציע בסוף השבוע במדינה, לא הגיע לכדי חורף של ממש בגלבוע, ובכך לא מנע מאלפי הצועדים להגיע בהרכב מלא – סבים, הורים, ילדים ואפילו תינוקות על הידיים.
"אין כמו הנוף מהגלבוע להרחיב את ליבו של אדם", אומר עובד נור ראש המועצה. "התברכנו באלפי צועדים, שהגיעו מכל קצוות הארץ ומחו"ל, לחגוג איתנו את פתיחת האביב על רקע נופים עוצרי נשימה, חגיגה של צבעים, וריחות פריחה, כאשר מזג האוויר הצונן רק הוסיף לאווירה המושלמת. מרגש במיוחד לראות את ההתלהבות של הצועדים, ובדגש על אלו שמקפידים לחזור אלינו כל צעדה, ומרגישים כאילו הם צועדים בשבילי הגלבוע בפעם הראשונה".
צעדת הגלבוע היא מהראשונות שנוסדו בישראל, בתקופה בה נחשבו הצעדות לבילוי הפופולרי והאהוב על הישראלים במדינה הצעירה בראשית שנותיה. במהלך השנים, למעלה מחצי מיליון ישראלים השתתפו בצעדה שנוסדה בשנת 1966 והפכה למסורת עבור אלפי צועדים מהארץ ומהעולם.

הלגיון הרומי חוזר לחיים במגידו

|

לאחר פרויקט שיקום והנגשה ב- 25 מיליון שקלים: קק״ל פתחה את נחל השופט למבקרים

|