מגדל העמק: תושבת העיר קיבלה תעודת הצטיינות מנשיא המדינה

מחנכת מעון ויצו חיה אבשלומוב ממגדל העמק קיבלה תעודת הצטיינות מנשיא המדינה

ראש העיר, ראש מנהל החינוך ומנהלת הגיל הרך יחד עם חיה אבשלומוב ומנהלת הגן. צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

חיה אבשלומוב מטפלת מחנכת מובילה בקבוצת הפעוטות "אילן" במעון "ויצו" בעיר נבחרה למחנכת מצטיינת במסגרת יום הוקרה לאנשי החינוך בתחום הגיל הרך.
אבשלומוב זכתה לקבל את תעודת ההצטיינות מנשיא המדינה בטקס מרגש בבית הנשיא לאחר שנבחרה מבין כל המטפלות מחנכות מאזור צפון של רשת ויצו.
מגדל העמק שמה לה כערך עליון לקדם ולפתח סביבה התפתחותית התורמת לקידום איכות חייהם ופיתוחם של ילדים בגיל הרך ומשפחותיהם. זאת מתוך הבנה כי התקופה שבה נקבע מסלול חייו של הילד הן שנותיו הראשונות ולהתערבות בשלב חיים זה יש פוטנציאל רב המהווה בסיס לצמיחה קהילתית.
במגדל העמק פועלים 15 מעונות יום ומשפחתונים המפוקחים ומלווים על ידי מנהל החינוך בעיר בהובלתה של אשרת מלכה ראש מנהל החינוך, את תחום הגיל הרך מנהלת חגית אדוני אשר מלווה את המסגרות, הצוותים, מתכללת ומבססת מענים חינוכיים וטיפוליים לילדים ולהוריהם. 
ראש העיר אלי ברדה הגיע יחד עם ראש מינהל החינוך אושרת מלכה ומנהלת הגיל הרך חגית אדוני למעון ויצו לברך את חיה ולהוקירה על עשייתה החינוכית והמקצועית ולברכה לאור זכייתה כעובדת מצטיינת ארצית בקרב צוותי מטפלות ומחנכות הגיל הרך תוך כדי הדגשה על קידום תחום הגיל הרך לאור השינויים והרפורמות הרבים שחלים בתחום זה. מנהלת המעון יוכי בקסיס קיבלה תשבחות יחד עם שאר מטפלות המעון על מחויבותם ועשייתם החשובה לטובת ילדי העיר.
חגית אדוני מנהלת הגיל הרך במינהל החינוך אמרה: "מעון ויצו בדומה להרבה מהמעונות בעיר שלנו, מטפח ומצמיח מטפלות ומחנכות אוהבות, מקצועיות ומסורות. חיה מטפלת ומחנכת מסורה, מקצועית, חמה ואוהבת, מהווה דמות משמעותית עבור הילדים אשר  באחריותה. כל מה שילד צריך זה אדם משמעותי שילווה אותו בתהליך ההתפתחות והגדילה שלו וחיה היא בדיוק הדוגמא והרוח לאנשי החינוך והטיפול שאנו רוצים שילוו את ילדינו בגילאי הינקות, אנו עמלים מידי יום להעשיר, לשמר ולטפח את הצוותים הללו בדרכם בעשייה החינוכית החשובה ומלאת המסירות בכל מסגרות החינוך בגיל הרך בעיר".

מתאים לכם לעצב לעצמכם את העתיד כבר היום?

|

פעילויות חינוכיות ערכיות ומשמעותיות בעמק יזרעאל

|