מאפיית קציר: כל עיר צריכה מקום כזה

מאפים ריחניים מתוקים ומלוחים שנאפים באהבה, לחמים מתפצחים עם ניחוח ממכר, לחמניות רכות, אווריריות וטעימות שינחמו אתכם בכל חלק מהיום והכי חשוב: תמיד תרגישו שם בבית. רגע לפני חג השבועות, מאפיית קציר, מותג עפולאי 'מלא על מלא' חוגגת שני עשורים של פעילות, זמן טוב לצאת למסע בעקבות הביס המושלם

מאפים, עוגיות, לחמניות ולחמים הם הרבה מעבר לקמח ופחמימות שמעוררות את בלוטות הטעם. יש בהם משהו מרגיע, מנחם, לא פעם עם ניחוח נוסטלגי, כזה שיעורר זיכרון עבר שנצרב במוח.
זו גם התחושה שנכנסים בשערי מאפיית קציר בעפולה, מוסד של ממש בבירת העמק, עם קהל לקוחות רחב מכל העיר והעמק – שיודע שיקבל תמורה הוגנת לכל שקל שישאיר בקופה.

הלחמניות המפורסמות של מאפיית קציר. שמים דגש על איכות וטריות. צילום" אור רותם
הלחמניות המפורסמות של מאפיית קציר. שמים דגש על איכות וטריות. צילום" אור רותם

בימים אלה מציינים במאפיה שני עשורים של פעילות ובמקביל נערכים לחג השבועות שבפתח עם שלל מאפים ולחמים שיקשטו עבורכם את השולחן, ויגרמו לבני המשפחה ולחברים שלכם להעלות חיוך מדושן עונג על פניהם.
אז באיזו דרך הגיעו אייל ועמית, הבעלים של המאפייה ללב שלנו? כנראה אי אפשר לשים את האצבע על דבר אחד. זה מתחיל במגוון העצום של מאפים מתוקים ומלוחים, בבורקסים הריחניים שלא תוכלו לעמוד בפניהם ולהימנע מלשים עליהם יד, ובמגוון לחמים טריים, בריאים ומזינים. וזה ממשיך במדפי הלחמניות שלא נגמרות, בעוגות המפתות והעוגיות הממכרות.

קרואסונים ממרים וחמימים היישר מתנור האפיה. צילום: אור רותם
קרואסונים ממרים וחמימים היישר מתנור האפיה. צילום: אור רותם

אבל לא הכל מתחיל ונגמר בטעם ובאפייה בציוד המתקדם ביותר בענף. במאפייה הכשרה, חשוב לציין, שמים דגשים על איכות הפרודוקטים, על טריות, על בקרה של המאפים מדי יום ביומו, ניקיון והאלמנט הכי חשוב בהצלחת עסק: שירות. במאפיית קציר תמיד תזכו לחיוך, לעזרה בכל בקשה ולאדיבות שנדיר למצוא במחוזותינו.
לא פלא שמנעד הלקוחות של המאפייה רחב החל מלקוחות פרטיים, מוסדות, בתי קפה, מסעדות, מפעלים, חברות ועוד.

יוני, האחראי במאפייה שדואג שהמאפים יהיו לא פחות ממושלמים
יוני, האחראי במאפייה שדואג שהמאפים יהיו לא פחות ממושלמים