לראשונה: צמרת צה"ל החליטו לקיים את האליפות הארצית בעפולה

הרמטכ"ל והדרג הבכיר בצה"ל החליטו כי עפולה היא הרשות שתארח בפארק העירוני את אליפות צה"ל השנה בה ישתתפו מפקדים מרמת מג"ד ועד הרמטכ"ל. צילום: זרוע יבשה, צה"ל

בעוד מספר חודשים תארח העיר עפולה לראשונה בהיסטוריה את אליפות צה"ל הארצית בהשתתפות כל הפיקוד הבכיר של צה"ל מדרגת רב אלוף, אלופים, תתי אלופים, אלופי משנה וסגני אלופים. את הבשורה על הבחירה בעפולה כרשות שתארח השנה את האליפות קיבל ראש העיר בימים האחרונים וזאת ככל הנראה לאור היחסים החמים עם חטיבת כפיר, שעפולה היא העיר המאמצת שלה ולאור העובדה שהפארק העירוני הינו רחב ידיים ויכול לאחר אירוע שכזה.
עוד נודע כי באירוע עתידים להשתתף כ-700 מפקדים מרמת מג"ד ועד הרמטכ"ל ומי שיוביל אותו הוא מערך כושר קרבי הצה"לי מצד צה"ל בשיתוף אגף הספורט בהנהלת שלומי אלבז, הנהלת הפארק העירוני שתארח את האליפות, ואשת הקשר עם חטיבת כפיר אלימור חי מצד עיריית עפולה. במסגרת האירוע עתידים המשתתפים לערוך אימוני כושר בפארק ולאחר מכן לקיים צעדה בפארק ומחוצה לו יחד עם מחלקת הנוער, תלמידי בתי ספר ותלמידי גני הילדים אשר יעודדו וישתתפו בתהלוכה.
ראש העיר אבי אלקבץ בירך את צמרת צה"ל על ההחלטה לקיים את האליפות השנתית בעפולה, אישר את השתתפותו ואמר: "עפולה היא הבית של חטיבת כפיר בפרט ושל חיילי ומפקדי צה"ל בכלל. בכל הזדמנות שתהיה לנו לארח את חיילי צה"ל נעשה זאת באהבה ובשמחה".