"לילה" בעמק המעיינות: נפתח גלמפינג גדול במוא"ז

הושק מתחם גלמפינג חדש ומפנק שיפתח רשמית בתחילת השנה החדשה 2022. צילום אורן גבאי גולן

מתחם לינה חדש וגדול הושק ויחנך רשמית בתחילת השנה החדשה. המתחם שמבניו אוהלים למגורים (גלמפינג) הוקם על שטח שהיה עד לא מזמן שדה חיטה והיום מזמין משפחות ומטיילים ללינת שטח מפנקת.
המתחם ממוקם צמוד לגן גורו – גן החיות האוסטרלי, ובמרחק הליכה קצר מהחוף הירוק של נחל האסי, גן השלושה ופארק המעיינות. לנופשים באתר כניסה חופשית למרכז הספורט הולצר הכולל בריכה מקורה מחוממת ובריכת ילדים בקיץ, כניסה חופשית לחוף הירוק בנחל האסי, כניסה רב פעמית בכל ימי השהייה לגן החיות גן גורו בכרטיס מוזל בסך 35 ₪ לאדם, הנחה של 25% בהשכרת רכב ירוק/אופניים בפארק המעיינות, הנחה של 25% בכניסה לאתר הסחנה.

מתחם הגלמפינג החדש מהאוויר צילום אורן גבאי גו
מתחם הגלמפינג החדש מהאוויר

מתחם הגלמפינג מונה 20 אוהלים הולנדים מרוהטים וממוזגים הכוללים מיטות ומצעים, המתאימים לזוגות או משפחות עד 5 נפשות, מטבח מרכזי גדול ובו משטחי בישול, מקררים פרטיים ועוד, שירותים ומקלחות מרכזיים, מתחם מדורות ואזור מנגלים, אוהל התכנסות גדול, שטחי דשא ובוסתן עצי פרי מגוונים.
אוהלי הגלמפינג שהובאו מהולנד בגודל של 30 מ"ר. האוהלים מוקפדים ועומדים בסטנדרט אירופאי והם מספקים לאורח שילוב של נוחות מירבית עם הריגוש של לינת השטח בטבע.

מבט פנים על הלינה המפנק צילום אורן גבאי גולן (9)
מבט פנים על אוהל הלינה 

כל אוהל ממוזג, מרוהט עם שולחן אוכל, פינת ישיבה, מיטות ומצעים ומרפסת אישית מרוהטת.
חלי יעקבס, מנכ"לית תאגיד תיירות ניר דוד: "אנו שמחים להיות מובילים בתחום תיירות הפנים בישראל, עם פיתוח המתחשב בסביבה ובמשאביה תוך התאמה לצרכי המטייל הישראלי, המחפש איכות, טבע והיצע מגוון. אחרי שנתיים של קורונה, התייר הישראלי עצמאי יותר ומחפש חוויות המאפשרות, מעבר לטיול, גם ליצור קהילות ולהיות שותף. תיירות בפריפריה של מדינת ישראל בשנת 2022 היא ציונות, בניין ויצירה."

הלגיון הרומי חוזר לחיים במגידו

|

לאחר פרויקט שיקום והנגשה ב- 25 מיליון שקלים: קק״ל פתחה את נחל השופט למבקרים

|