כללית סמייל רמת ישי מתרחבת: תציע אורתודנטיה (יישור שיניים) במרפאה

עד עתה השירות היה זמין במרפאות כללית סמייל הסמוכות. "מדיווחי השטח ומהנתונים יכולנו לראות את הצורך והביקוש הגובר לאורתודותיה במרפאה", הסביר ד"ר סלוצקי, רופא ראשי של רשת כללית סמייל ומומחה לרפואת שיניים ציבורית. המחשה: פיקסהביי

במרפאת השיניים כללית סמייל רמת ישי מציעים שירות חדש של טיפולי אורתודנטיה (יישור שיניים) על-ידי מומחה, לאחר תקופה ממושכת בה השירות היה זמין במרפאות כללית סמייל הסמוכות.
"לכולנו חשובים אסתטיקת החיוך שלנו, תפקוד תקין של הלסתות ובריאות הפה. שיניים שהמרווחים ביניהם תקינים, שצורת ההשתלבות ביניהן בעת סגירת הפה היא תקינה, שהחניכיים האוחזות אותן תקינים והמראה שלהן בחיוך הוא אסתטי, הן שיניים בריאות יותר, בעלות תפקוד ועמידות טובים יותר, שמסוגלות לטחון את המזון באופן יעיל יותר, ולפיכך משפיעות גם על בריאות הגוף כולו.
בריאות זו מתבטאת בלעיסה תקינה של המזון, שמשפיעה על תפקוד תקין של מערכת העיכול ומערכות נוספות בגוף האדם", אומר ד"ר יצחק נברו, הרופא המרחבי של אזור צפון בכללית סמייל.
"מדיווחי השטח ומהנתונים יכולנו לראות את הצורך והביקוש הגובר לאורתודותיה במרפאה, לאחר שהשירות הופסק בנסיבות טרגיות לפני כשנתיים", הסביר ד"ר סלוצקי, רופא ראשי של רשת כללית סמייל ומומחה לרפואת שיניים ציבורית. "מכאן ועד תוספת שירותים במרפאה מתבצע תהליך סדור שלוקח זמן. כחלק מהסטנדרטים שהצבנו כרשת מרפאות שיניים אנו מקפידים מאוד בתמיכה מקצועית של הרופאים ואף מנהלים מערך פיקוח ובקרה קפדני על הלמידה והטיפול. לכן, תוספת של שירותים רפואיים במרפאה, תתבצע רק לאחר שסיימנו לוודא שיש בידינו את האמצעים ברמה הגבוהה ביותר כפי שמקובל בכל מרפאות הרשת. אני שמח שכעת, עם תום התהליך, אנחנו יכולים לתת מענה מיטבי לאוכלוסייה המקומית."
מרפאת רמת ישי ממוקמת ברחוב האורן 5 ביישוב, בניהולו הרפואי של ד"ר מיכאל אלגזי, מעניקה שירותים טיפולים משמרים ומשקמים כמו סתימות וכתרים, טיפולי חניכיים וכן טיפולי מומחה לכירורגיה פה ולסת.

"ברזל, הזהב הטבעי": על אנמיה בתינוקות

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

מרכז רפואי העמק: 2 רופאים בכירים מונו וקודמו

|