כינרת: שירות חינמי חדש לציבור הנוסעים "סובב כינרת" לחופים

השירות החדש יעשה על ידי אפליקציית התחבורה הציבורית 'הופאון רב-פס'. צילום: איגוד ערים

האוטובוס המיוחד של קו סובב כינרת של איגוד ערים כינרת

איגוד ערים כינרת מתחדש בשירות חדש לציבור, עם אפליקציית (יישומון) התחבורה הציבורית הפופולרית 'הופאון רב-פס', זאת כחלק ממהלך לשדרוג השירות ויצירת חוויית נסיעה איכותית ונוחה הן לנוסעים והן לנהגים, ללא עלות, בקו "סובב כינרת"- שירות הסעות חינם בחודש אוגוסט 2023 לחופי הכינרת.
השימוש באפליקציה 'הופאון רב-פס' מאפשרת למשתמש לבחור את המסלול הרלוונטי מבין המסלולים (מסלול מקוצר- מצומת צמח ועד צומת מעלה גמלא ובחזרה לטבריה ומסלול ארוך- סובב כל הכינרת מטבריה צפונה ומטבריה דרומה), לבדוק בזמן אמת היכן נמצא האוטובוס על גבי מפה ואת שעת הגעתו, ללא צורך בפניה למוקד שירות.
הנוסעים הממתינים בתחנה, מקבלים ישירות לטלפון הנייד מידע עדכני, המסייע בתכנון הנסיעה, כמו זמן הגעת האוטובוס ומצב התפוסה בו.
עידן גרינבאום יו"ר איגוד ערים כינרת: "כחלק מהשירות לקהל, מפעיל איגוד ערים כינרת את קו "סובב כינרת", ללא עלות לנוסעים, במטרה להקל על הנופשים הגעה בבטחה לבילוי בחופי האיגוד השקטים בחודשי הקיץ. כחלק משדרוג שירות ההסעות, הוספנו לטובת הציבור את האפשרות לשימוש  באפליקציית 'הופאון רב פס'. כחלק מההערכות ערכנו מיפוי של הקווים, דייקנו את זמני הנסיעה וההגעה לתחנות וציידנו את הנהגים בטאבלטים. בנוסף, חשוב לציין כי ניתן לעלות על קו "סובב כינרת" גם ללא שימוש באפליקציה".

מסלול קו "סובב כינרת". צילום איגוד ערים כינרת
מסלול קו "סובב כינרת"

קו "סובב כינרת" פועל במתכונת של שני מסלולים: מסלול ארוך- הקפת כל הכינרת בימי שישי שבת, ומה- 18.8 הרחבת הקו גם לימים ראשון עד חמישי. מסלול קצר- מצומת צמח ועד צומת מעלה גמלא ובחזרה לטבריה, בימי ראשון עד חמישי עד לתאריך ה- 17.8
קו "סובב כינרת" החינמי- יפעל עד סוף חודש אוגוסט- ה- 31.8, לאחר מכן ישוב לפעול בחג הסוכות.
להורדת האפליקציה- https://ravpass.onelink.me/AnSj/kineret
למי שאין מכשירי נייד חכמים – ניתן גם להשתמש באתר "אוטובוס קרוב" – https://xn--4dbclabp0e.co.il/searchRoute
לפרטים ומידע נוסף- כוכבית כינרת מכל טלפון- 55477* ובאתר  www.kineret.org.il

 

לאחר פרויקט שיקום והנגשה ב- 25 מיליון שקלים: קק״ל פתחה את נחל השופט למבקרים

|

הלגיון הרומי חוזר לחיים במגידו

|