כדורסל: גלבוע גליל החתימה מתאזרח בעמדת הפורוורד, עפולה תמשיך לשתף פעולה עם ריבוק

הקבוצות הבכירות בעמק ממשיכות את הכנותיהן לקראת הליגה כל אחת בליגה שלה, גלבוע גליל לקראת הלאומית החתימה את הגבוה הרוקי ג׳וש אולדריץ(23, פורוורד, 2.01), בנוסף אל שורותיה הצטרף אור שוורץ, מאמן יכולות גופניות עם ניסיון ביורוליג. מעבר לכביש, הקבוצה הבכירה בעמק עפולה תמשיך גם בעונה הבאה ליהנות מחסות של חברת ריבוק

גלבוע גליל החתימה אמש את ג׳וש אולדריץ, ששיחק בשנים 2018-22 באוניברסיטת דרום קרוליינה אפ-סטייט, שם רשם בעונת 21/22 ממוצעים של 7.2 נקודות ו-4.5 ריבאונדים למשחק ובעונה האחרונה שיחק באוניברסיטת שארלוט. אולדריץ יירשם כמתאזרח וחתם לשנתיים במועדון.
אולדריץ מצטרף לסגל השחקנים שכולל את הגארד עידו דוידי, הסמול פורוורד רועי נציה, הרכז הצעיר ושחקן הבית ניב למפרט , והפורוורד-סנטר הצעיר שמגיע מנהריה אוהד דקל.
המועדון הודיע בנוסף כי אל סגל האימון הצטרף מאמן יכולות גופניות חדש אור שוורץ, שאימן עשר שנים בליגת העל והגיע עם מכבי ת״א לגמר היורוליג, רשם שנתיים בנימבורק הצ׳כית, המשיך לשבע שנים בגליל עליון ובשנתיים האחרונות היה המנהל המקצועי בפיתוח יכולות גופניות בכל המרכזים של "שחקן אמיתי".
בנוסף, עבד שוורץ כעשר שנים עם נבחרת העתודה.
שוורץ לאחר החתמתו: "שמח ונרגש להגיע לגלבוע גליל, ומבטיח לעשות הכל בצד המקצועי על מנת שהקבוצה תחזור למקום הראוי לה".
הקבוצה של בירת העמק, הפועל עפולה ממשיכה גם היא בהכנותיה לליגת העל, אמש הודיע המועדון על המשך שיתוף בעונה הבאה עם חברת ריבוק,
המועדון הודיעה כי אחרי שביעות הרצון הרבה של המועדון והחברה מהעונה שעברה הוחלט כי המועדון ימשיך בהסכם החסות גם בעונה הבאה בליגת העל. גם קבוצת הנוער בליגת העל של המועדון תלבש ריבוק במדים זהים לקבוצה הבוגרת.