חניכי המסלול ללימודי משטרה בויצו ניר העמק נחשפו לאגף הכטב"מ

מדובר בחלק מהזרוע האווירית של המשטרה שמפעילה בין היתר כלי טייס זעירים ובלתי מאוישים, רחפנים ועוד סוגים של עזרים טכנולוגיים

חניכי מסלול לימודי משטרה בפנימיית ויצו ניר העמק. צילום: ויצו ניר העמק

חניכי מסלול לימודי משטרה בפנימיית ויצו ניר העמק כבר נחשפו עם הזמן למגוון היחידות הקיימות במשטרת ישראל וביחידות המיוחדות השונות, אולם לאחרונה הם זכו להיחשף ליחידה מיוחדת במינה: אגף הכטב"מ.
מדובר בחלק מהזרוע האווירית של המשטרה שמפעילה בין היתר כלי טייס זעירים ובלתי מאוישים, רחפנים ועוד סוגים של עזרים טכנולוגיים, המאפשרים שליטה מרחבית יעילה יותר בשלל פעילויות בהן לוקחת חלק המשטרה.
החניכים ביקרו בתערוכה גדולה שהתקיימה במרכז 'אקספו' בת"א, שם זכו לראות מקרוב את הכלים המעופפים וכן קיבלו הסברים מאנשי מקצוע על תפקידם היחודי ועל שיתוף הפעולה ההולך וגובר בינם לבין כוחות הקרקע.
"חשוב להדגיש כי אגף הכטב"מ במשטרה נמצא איתנו בקשר הדוק ומאמץ את חניכי מסלול המשטרה בניר העמק", ציין רפ"ק יקי קובי, מפקד המסלול. "אנחנו מאמינים כי חשיפת התלמידים לטכנולוגיה ועזרים מתקדמים בהם משתמשת משטרת ישראל, יוצרת אצלם סקרנות ומגבירה את הרצון של חלקם לפחות, להיות חלק מהמערך בעתיד, אולי אפילו כבר בשירות הצבאי. תערוכה כזאת בהחלט מראה להם כי השמיים אינם הגבול".