התושב נדהם לגלות: הפורצים הם נערים שגרים ביישוב שלו

תושב מושב בגלבוע הבחין לדבריו בשלושה נערים מנסים לבצע פריצה לבית מגורים. אחרי שהצליח לסכל את הכוונה ולתפוס את אחד הנערים הוא הופתע לגלות כי מדובר בנערים המתגוררים ביישוב בו הוא מתגורר

ביום רביעי שעבר, סמוך לחצות, הבחין י', תושב אחד המושבים בגלבוע בשלוש דמויות שמתנהלות בצורה מעוררת חשד בסמוך לביתו. לדבריו, לאחר שהשלושה עשו סיבוב והציצו במכוניות בחצר דירתו הוא שיער על פי התנהגותם כי בכוונתם לבצע פריצה לבית של שכניו.

לאחר כעשר דקות ראה י', איש חינוך במקצועו, כי אחד הנערים מנסה לפתוח את חלון הבית של השכן. "הדבר הראשון שעבר לי בראש הוא שבתוך הבית ישנה משפחה", סיפר י', "יצאתי מיד מביתי, רצתי לעברם וצעקתי 'מה אתם עושים'. השלושה נבהלו והחלו לנוס כשאני דולק אחריהם.
במהלך ניסיון הבריחה הם נפלו מהחומה המקיפה את הבית. בעקבות זאת הצלחתי ללכוד את אחד הנערים ושניים הצליחו לברוח לתוך שדה סמוך בחסות החשיכה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


התקשרתי מיד לכוח מג"ב בכדי לקבל עזרה ולהעביר את הטיפול לגורמי חוק והם אכן הגיעו תוך זמן קצר לזירת האירוע. בשלב הבא הם כבר הצליחו לברר מי היו שני הנערים הנוספים והובילו לתפיסתם. מה שהכי צרם לי זו העובדה שמדובר בנערים שגרים במושב בו אנו מתגוררים.
לא תיארתי אפילו לרגע שהם יהיו אחראים לניסיון הפריצה המדובר. גם כך המושב שלנו סובל ממכת פריצות בתקופה האחרונה ואני יודע על מושבים נוספים שסובלים מפריצות. כמובן שאין לי שום כוונה לייחס את הפריצות הללו לנערים. מה שמטריד אותי באירוע הזה היא העובדה שנערים מהמושב שלנו לא חוששים לנסות לפרוץ לבתים של שכנים –  בידיעה ובסכנה שהם עלולים להיתפס.
אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם אותם פורצים היו נכנסים לבית ואחד מדיירי מהבית היה מתעורר ותופס אותם "על חם". גם כך אנו חיים בתקופה רגישה. למזלי ולשמחתי הייתי במקום הנכון ובזמן הנכון. אם לא הצלתי חיים אז מנעתי עוגמת נפש של משפחה שלמה שדרך אגב פרצו לביתם לפני מספר שבועות – גנבו והשחיתו", סיכם י'.

במשטרת עפולה אישרו לעמקניוז את האירוע.

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך: