אישום: התחזה ללוחם שייטת, קיים קשר רומנטי עם נשים וגנב מהן כסף

הנאשם, תושב האזור יצר קשר באמצעות קבוצות ווטסאפ ובמייל עם 4 נשים, הציג את עצמו בפניהן בכזב כ"רותם קרני"- רב סרן בצה"ל ולוחם שייטת שנפצע במבצע צוק איתן, נפגש איתן, קיים איתן קשר אינטימי ואף הציע להן להינשא

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבימ"ש השלום בב"ש כתב אישום נגד תושב האזור, בן 34, אסיר לשעבר, שהתחזה לקצין צה"ל ובאופן שיטתי ומתוחכם יצר קשר עם נשים מאזור הדרום, היה איתן במערכת יחסים רומנטית וגנב מהן כסף ודברים יקרי ערך.
על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין אלכס דרנבוים מפרקליטות מחוז דרום, הנאשם יצר קשר באמצעות קבוצות ווטסאפ ובמייל עם 4 נשים מאזור הדרום, הציג את עצמו בפניהן בכזב כ"רותם קרני"- רב סרן בצה"ל ולוחם שייטת שנפצע במבצע צוק איתן, נפגש איתן, קיים איתן קשר אינטימי ואף הציע להינשא. כאשר העלה הנאשם את חשדן של הנשים, עזב את דירתן וגנב דברים יקרי ערך וכסף.
סמוך לסוף יוני 2016, שלח הנאשם קורות חיים למרחב התעסוקתי של מועצת הגליל העליון, כשהוא מציג מצג שווא, לפיו שמו "רותם קדם", וטען בקורות החיים שלו כי הוא קצין בצה"ל, בעל תואר שני מהמרכז הבין תחומי, ובעל ניסיון תעסוקה של עבודה ברפת.
על סמך קורות החיים ששלח הנאשם, התקבל הנאשם לעבוד ברפת בקיבוץ איילת השחר, קיבל דירה למגוריו, ומקדמה על שכרו בסך 1500 ₪.
התיק נחקר ע"י יח' הונאה דרום במשטרת ישראל.
כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, התחזות לחייל, גניבה ועוד. הנאשם ריצה בעברו עונשי מאסר בגין עבירות מרמה והונאה, והשתחרר ממאסרו האחרון בתחילת שנה זו.