הפועל עפולה תארח את משחקיה בליגת העל בהיכל הספורט בעיר

אחרי הסירוב להתארח באולם בגן נר ובחינה של אפשרות לשחק בחדרה, התקבל אישור מהמנהלת והעולה החדשה לליגת העל תשחק באולמה. התחזית? יהיה חם ולוהט. צילום: מנהלת ליגה לאומית

מאז עליית הפועל עפולה לליגת העל עסקו במועדון בניסיונות להכשיר את האולם לליגת העל. תחילה הייתה כוונה להרחיב את המגרש ב 350 מקומות אולם קשיים הקשורים בקונסטרוקציה הקפיצו את העלות בצורה דרמטית והאופציה ירדה מהפרק.
בשלב ראשון עלתה חלופה לארח בתחילת העונה בגן נר – אבל השכנים מהגלבוע דחו את הבקשה. ראשי הקבוצה בדקו אפשרות לארח אפילו בחדרה, אבל גם אופציה זו לא התממשה.
במקביל המשיכה עיריית עפולה בראשות אבי אלקבץ וחביב פרץ בניסיון להכשיר את האולם. כמו כן הנהלת הקבוצה בראשות יוסי מלכה קיימה דיונים קדחתניים במטרה לקבל אישור לארח בעפולה. מנכ״ל איגוד הכדורסל יענקלה בן שושן הצטרף למאמצים מול המנהלת כשהמטרה הייתה לקבל אישור לארח בעפולה.
בשבוע שעבר הגיעה תפנית בעלילה כשמנהלת ליגת העל הודיעה לקבוצה כי קיבלה את בקשתה ועפולה תארח בביתה לאורך כל העונה. ההחלטה נובעת מהתחייבות המועדון ועיריית עפולה לעמוד בכל דרישות המנהלת בנוגע למגרש וחדרי הספח, התחייבות להרחיב את היציע הנוסף בכפוף לקבלת קול קורא של משרד הנגב והגליל והחשוב מכל – הודעה של עיריית עפולה שיש לה כבר שטח מוכן ומאושר להקמת ארנה של 3000 מקומות בשנתיים הקרובות.
יוסי מלכה יו״ר המועדון הודה לאלקבץ ולפרץ על התמיכה הגדולה, וכן ליענקל׳ה בן שושן ולאיגוד הכדורסל על הדחיפה ובעיקר לארי שטיינברג ואנשי המנהלת על ההבנה והסבלנות הרבה, "עכשיו כשהבטחנו את האולם הביתי אני קורא למאות האוהדים להבטיח את מקומם במשחקי הקבוצה בעונה הבאה ולקהילת אנשי העסקים בעיר לתת כתף ולעזור למועדון לבנות קבוצה איכותית שתייצג את העיר בכבוד", אמר מלכה.