הפועל עפולה: מוריאל לוטאטי חזר הביתה

לוטאטי, שחקן הבית עד לפני כשנתיים חזר לשחק במדי עפולה. הרכז הצעיר(23,183), שהחל לשחק במועדון כילד בחוגי בית הספר לכדורסל של הפועל עפולה סיכם הבוקר בקבוצה לעונה הקרובה וישחק עמה בליגת העל. צילום מינהלת הליגה הלאומית

הפועל עפולה ממשיכה לבנות את הסגל לעונה הקרובה. אל הקו האחורי של רועי פרל הצטרף הרכז הצעיר מוריאל לוטאטי שגדל במועדון וחזר הביתה אחרי שנתיים ברמת גן ובחיפה, לאחר שהבוקר סיכם לעונה בקבוצה, במטרה לעזור לקבוצתו לתקוע יתד בליגת העל.
כאמור לוטאטי החל לשחק בקבוצות החוגים של בית הספר לכדורסל, המשיך בקבוצות הילדים, הנערים והנוער של המועדון והגיע לקבוצת הבוגרים.
לוטאטי שהיה נרגש מאד לאחר החתימה על החוזה ואמר: "אני כלכך שמח לחזור למקום שתמיד היה ויהיה הבית שלי, לקהל המדהים, לאנשים החמים ולאווירה המשוגעת במועדון שהתגעגעתי אליה כל כך. מצפה לנו עונה מאתגרת וחשובה כל לכך למועדון ואני אעשה הכול כדי שעפולה תישאר במקום שהיא נועדה להיות בו! מחכה לראות ולהרגיש את כולם שוב. יאללה עפולה".
רועי פרל מאמן הקבוצה שמח גם הוא על הצטרפותו של לוטאטי ואמר: "אני שמח שמוריאל חוזר הביתה, מוריאל שחקן קשוח ורעב להצליח והמועדון בו גדל הוא המקום לעשות את זה. עם ההחתמה הזו השלמנו את מצבת הגארדים הישראלים ופנינו להמשך בניית הסגל".