הפועל עפולה: הערב הקרב על הכרטיס לליגת העל מתחיל

הערב תארח הפועל עפולה בהיכל הכדורסל העירוני בשעה 18:00, את נתניה למשחק הראשון בסדרת חצי גמר הפלייאוף- הסדרה שתקבע מי הקבוצות שתעלינה לליגת העל. מאמן הפועל עפולה רועי פרל: "הולכת להיות מלחמה גדולה ונעשה הכול כדי לנצח". מחיר כרטיס 10 ₪. צילום: מנהלת ליגה לאומית

מאמני הקבוצות המתמודדות על כרטיסי העליה. שני מימין רועי פרל מאמן עפולה, משמאלו ראובן נייברגר מאמן נתניה, לימינו דוד אלהרר מאמן אשקלון, ראשון משמאל שמוליק ברנר מאמן מכבי עירוני ר"ג

הערב בשעה 18:00 תצא לדרך בהיכל הכדורסל העירוני בעפולה, סדרת חצי גמר סל בליגה הלאומית בין הפועל עפולה לבין אליצור בריגה נתניה, סדרה שהמנצחת בה תעלה לליגת העל. בחצי הגמר השני על כרטיס העלייה מתמודדות אליצור LSports איתו אשקלון מול מכבי עירוני רמת גן. משתי הקבוצות נמסר כי לרשות המאמנים של עפולה ונתניה עומד סגל שחקנים מלא.
כזכור בדרך לסדרה הזו, הפועל עפולה שסיימה את הליגה הסדירה במקום הראשון שהקנה לה את הביתיות בשתי הסדרות, סדרת רבע הגמר מול רעננה אותה ניצחה בסיכום חמשת המשחקים 3:2 והעפלה לשלב חצי הגמר.
אגב העונה בסדרות חצי הגמר הנוכחות העפולאית על הקווים כוללת בנוסף למאמן רועי פרל עפולאי נוסף, מאמן אשקלון דוד אלהרר שאימן את מגדל העמק, את עפולה כעוזר מאמן וכמאמן ואף אימן את מחלקות הנוער של המועדון בעפולה.
לקראת המפגש הערב, נערכה ביום חמישי האחרון מסיבת עיתונאים מסורתית של הליגה לרגל תחילתן של הסדרות שבסופן כאמור תעלינה שתי הקבוצות המנצחות לליגת העל, כאשר בין שתי העולות יערך משחק בו המנצחת תוכתר כאלופה של הליגה הלאומית לעונת 2022/23.
בסדרה הראשונה שהתחילה ביום שישי(28/4) שיחקו רמת גן מול אשקלון כאשר בסיום 79:76 לר"ג. והערב עפולה תנסה לפתוח את הסדרה ברגל ימין ולגבור על אליצור נתניה, שסיימה את העונה הרגילה במקום הרביעי ובדרך לחצי הגמר גברה בשלב רבע הגמר על נהריה בסיכום הסדרה בתוצאה 3:1.

שני מימין רועי נציה. הקפטנים של הקבוצות המתמודדות. צילום: מנהלת ליגה לאומית
שני מימין רועי נציה. הקפטנים של הקבוצות המתמודדות. צילום: מנהלת ליגה לאומית

במסיבת העיתונאים ייצגו את עפולה המאמן רועי פרל והקפטן רועי נציה. פרל התייחס ליתרון הביתיות ואמר: "להיות עם יתרון ביתיות זה נחמד יפה אבל כל קבוצה במשחקים בינינו העונה ניצחה בחוץ. קשה מאד להעריך כיצד הביתיות תשפיע, ואני לא יודע כמה זה יהיה משמעותי בסוף הסדרה הזאת".
פרל התייחס גם למצ'אפ בין הקבוצות ואמר: "לכל אורך העונה ידענו להבדיל בין עיקר לטפל על המגרש, ואנחנו נצטרך למצוא יותר מפתרון אחד על מנת לנסות לפגוע בשטף של אליצור נתניה. הסגנונות של שתי הקבוצות זהים עם שני זרים בצבע וגארדים צעירים, וזאת הולכת להיות מלחמה מאד גדולה בכל עמדה. לכל צד יש את האיכויות שהוא ינסה להבליט, ואני מקווה שהקהל ייהנה".
רועי נציה קפטן הקבוצה העפולאית הוסיף: "אנחנו מגיעים מאד מוכנים לסדרה, אבל אנחנו נישאר עם מה שהוביל אותנו – ההגנה שלנו. הכול מתחיל אצלנו בהגנה ובאגרסיביות וככה אנחנו רוצים להגיע".
ממועדון הפועל עפולה מסרו לקראת המשחק כי לאחר פניות ובקשות רבות של האוהדים, הצליח המועדון לשנות את שעת המשחק לשעה 18:00, בהמשך לכך ביקשו קברניטי המועדון לנצל את הזדמנות וקראו  לאוהדים לבוא להתייצב הערב ולמלא את ההיכל – "עכשיו התפקיד שלכם להוכיח שהמלחמה על שינוי שעת המשחק הייתה מוצדקת ועליכם לבוא ולמלא את ההיכל הערב".
כמחיר כניסה למשחק 10 ש"ח

באנר לקראת המשחק בעפולה
הזמנה לאוהדים למשחק הערב בעפולה