הפועל עפולה: הגארד הצעיר תומר אסייג ממשיך עמה לליגת העל

ההכנות לליגת העל, לאחר לוקאס גולדנברג, הפועל עפולה החתימה שחקן סגל נוסף שהיה בורג מרכזי בעלייה לליגת העל, תומר אסייאג הצעיר שחתם לשתי עונות נוספות בשורותיה. צילום: מנהלת הליגה הלאומית

הפועל עפולה ממשיכה בהכנות לליגת העל. אמש(שישי), חתם בקבוצה תומר אסייג שישחק בעפולה שנתיים נוספות ויסגור ארבע עונות במדי המועדון.
אסייג(24, 190), היה כזכור, אחד השחקנים המרכזיים בסגל בעונה האחרונה שהעלה את עפולה לאחר 15 שנה לליגת העל, ובין היתר נבחר לפריצת העונה ולחמישיית העונה.
אסייג הנרגש התייחס לחתימה היה נרגש לאחר שסיכם לעונה נוספת בעפולה בליגה הראשונה: "שמח מאוד להמשיך לעונה נוספת בהפועל עפולה. מרגיש שמצאתי מועדון בו אני מרגיש בבית עם חיבור לצוות, להנהלה ולאוהדים. מאמין שנמשיך את המומנטום ונעשה עונה טובה גם בליגת העל.
מחכה כבר לעלות על הפרקט ולתת הכל. יאללה עפולה".
גם רועי פרל מאמן הקבוצה שמח על עוד חתיכה בפאזל העפולאי: "אני שמח מאוד שתומר ממשיך איתנו לעונה נוספת, תומר עשה בעונה האחרונה קפיצת מדרגה משמעותית והרוויח את ההזדמנות לשחק בליגת העל. אני משוכנע שלתומר יש הן את התכונות המקצועיות והן את האופי לעזור לנו לעמוד במטרות שלנו לעונה הקרובה. מאחל לנו בהצלחה".