היה שמח ומבדח: הצלחה לאירועי פורים שהפיקו ברשת שחקים

שבעה מוקדים, מגוון פעילויות למשפחות וילדים, תחפושות יצירתיות וססגוניות ורגישות שיא בזמן מלחמה. כך נחגגו אירועי פורים בבירת העמק
צילום: רובי קוטר

בשחקים עפולה סימנו עוד הצלחה באחד מאירועי השיא השנתיים של הרשת, עם תום חגיגות פורים בעיר שנערכו בתמיכה מלאה של ראש העיר אבי אלקבץ. נוכח המלחמה בחזיתות הצפון והדרום, בשחקים נהגו ברגישות בכל הנוגע לאירועים, ונמנעו מעריכת והפקת העדלאידע המסורתית. למרות מזג האוויר ההפכפך, והאווירה המורכבת בכל רחבי הארץ, פורים נחגג בעפולה בחגיגה בלתי נשכחת בלא פחות משבעה מוקדים. האירועים המרכזיים נערכו במתנ"סי בית אשכול, בית פוזנק, ויצו, בספרייה העירונית, בשכונת גאולים ובשכונת C1 המתפתחת בכניסה לעיר.


החגיגות כללו קרנבל צבעוני, הפנינג מושקע בפארק העירוני, שכלל הופעה מרתקת של ד"ר מולקולה, תחפושות מרהיבות וססגוניות, מתנפחי משחק, תחנות יצירה, ציורי פנים, קישוטי שיער, קיר טיפוס וחוויה אמיתית לילדים ולמשפחות.


אמילי זיידל, מנהלת, בית ויצו ורכזת תחום קהילה בשחקים אמרה כי ברשת שמחו לחגוג את חג הפורים יחד עם התושבים וכלל הקהילות, "צחקנו, רקדנו, נהנו ודאגנו שתושבי העיר יחגגו את פורים כהלכתו. זו אנו חיים בתקופה רגישה ומאתגרת. היה חשוב לקיים את אירועי החג המשמחים, בכדי לייצר שגרה ולהעביר מסר שאנחנו ננצח. הנוכחות של המשפחות והחיוכים של הילדים שהשתתפו בפעילויות הוכיחו כמה היה חשוב לחגוג".

"כשראיתי את החורבות הרגשתי מושפל. זה היה מראה מעליב ברמה האישית והלאומית"

|

טיול ומפגש "עמק עיר" לזכרו של החייל שגב שוורץ ז"ל

|