"אנחנו מצפים בכיליון עיניים לפתיחת מתחם התחנה בעפולה"

בזמן שחבריו סוגרים כבר סופרים שנים ארוכות בסטטוס של פנסיונריים, שלום דדו בן ה-74, שמאחוריו עבודה של יותר מארבעה עשורים כמסעדן בעפולה, נהנה מכל רגע ולא חושב על פרישה. אחרי שתכנן בדקדוק מעשנת בשרים ייחודית הוא מצפה לתחילת הפעילות של מתחם התחנה החדש בעיר

המסעדן שלום דדו מעפולה עבר וראה הכול בכל מה שנוגע לענף הקוליאנריה בעיר. ב-43 השנים האחרונות המסעדה שבבעלותו, בסמוך למתחם התחנה המתחדש בעיר עברה מספר גלגולים כשבתחילת דרכה קהל היעד העיקרי שלה היו מתנדבים מקיבוצי האזור. בחצי השנה האחרונה היא זכתה לשם "התחנה 4”, ברוח המתחם החדש הסמוך לה.
בימים אלה ממתין דדו, בכיליון עיניים כדבריו, לפתיחת מתחם התחנה בעיר, “אני צופה שהמתחם הזה יצליח מאוד. הוא שילוב של עבר, הווה ועתיד. עיריית עפולה השקיעה בו וגם בכל האזור של המסעדה רבות וכולי תקווה שבקרוב הוא ייחנך. כבר עתה המתחם נראה מרשים בכל קנה מידה", הוא אומר.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


את האהבה של דדו לעבודה במסעדה בכלל ולבשרים בפרט קשה לפספס. בחיוך גדול הוא מודה שהמסעדה הפכה להיות הבית הראשון שלו, “העבודה במסעדה מסבה לי סיפוק גדול ולמרות השנים הארוכות אני לא חש שום תחושת שחיקה. זו אהבה גדולה שלי. אין שמח ממני לראות את הלקוחות נהנים מבשר איכותי שיוצא מהמעשנת שאני תכננתי לפרטי פרטים. זה ייחודי פה בעפולה והתגובות נהדרות. יש גם תגובות טובות באירועים שנערכים פה".
לצידו של דדו עובדת במסעדה כבר 17 שנה טטיאנה חפץ שאומרת: “כמו שלום, המסעדה עבורי היא בית אמיתי ואני נהנית לעבוד פה ולפגוש את הלקוחות מעפולה ומכל האזור. אנחנו מגישים אוכל טעים וטרי, שגולת הכותרת שלו היא הבשרים מהמעשנת", סיכמה חפץ.