טקס הוקרה למרפאות מובילות בשירות נערך במחוז צפון בכללית

בין המרפאות הזוכות: ירדנה – בית יוסף, היוגב, שדה יעקב, אלון הגליל, כפר החורש ושמשית
צילום: כללית

במעמד הנהלת מחוז צפון בכללית, בניהולו של ד"ר מרדכי דיין, הוענקו פרסי הצטיינות למרפאות התיישבות אשר הובילו בשירות, בסיכום נתוני שנת 2023.
בין המרפאות הזוכות: ירדנה – בית יוסף, היוגב, שדה יעקב, הגושרים, עמיעד, כפר הנשיא, אלון הגליל, כפר החורש ושמשית.
לדברי סגולה כהן, מנהלת השירות במחוז "כללית חרטה על דגלה את נושא השירות, ואנו במחוז צפון עוסקים בחווית המטופל משום שחווית מטופל טובה הינה מרכיב במקצועיות של המטפל וחלק מטיפול רפואי איכותי.
המחוז שלנו הוא מודל למובילות ולמצוינות. לאורך כל השנה אנו מלווים את הצוותים במרפאות בתהליכי שירות מגוונים ומותאמים. אנו פוגשים עובדים מקצועיים ומסורים שיוזמים ושואפים לחזק ולהטמיע את תחום חווית המטופל בתוך השגרות הקליניות ובתהליכי הליבה ובעיקר להמשיך להוביל רפואה אנושית מצוינת בכל עת ובכל מקום.
"ההצטיינות של הצוותים במרפאות מתבטאת בתחומים רבים ומגוונים הנוגעים לאיכות הטיפול, לשירות, ולניהול. העשייה היום יומית, המקצועיות והמסירות, הגישה השירותית והאנושית, הנתינה מעל ומעבר למען המטופלים של הצוותים מהווים מודל לחתירה מתמדת למצוינות" בירכה ברוריה ריקון, מנהלת הסיעוד במחוז.
"אחד הדברים שעומדים לנגד עיננו לאורך כל הדרך, הוא הצורך לספק למטופלים שלנו רפואה איכותית וזמינה בקרבת מקום מגוריהם. אני מודה לעובדים על המסירות למטופלים, על המקצועיות, על הגישה השירותית והאנושית ועל עבודת הצוות שהביאה אותם להיות מצטיינים" סיכם ד"ר דיין.

מינוי חדש בהעמק: ד"ר אלון טל מונה לסגן מנהל מחלקת נשים ויולדות

|

אין סיבה לדאגה: החופש הגדול – הגרסה הבריאה

|