סיפור סוחט דמעות

סיפור של מעשה טוב ותרומה ברוח החגים, תלמידי חט'ב "אורן אורט" התגייסו באהבה לפרוייקט מיוחד במסגרתו הם קטפו 1,200 ק"ג בצל בשדות מושב נהלל לנזקקים

בחט"ב אורן אורט  עפולה יצאו לאחרונה לקטיף סוחט דמעות שהכנסותיו קודש לסייע למשפחות נזקקות.  הקטיף נערך בידי  30 תלמידים  ותלמידות הלומדים בשעות הצהריים, וזאת במסגרת הפרויקט הלאומי, לקטיף ירקות בשדות נהלל שהכנסותיו הן קודש למשפחות נזקקות בשדות נהלל
על הקטיף סיפר איציק מלאך, מנהל הפרויקט הלאומי ומורה למתמטיקה בחטיבת הביניים "אורן אורט: 
"יצאנו לשדות נהלל בשעות אחר הצהריים המאוחרות ביום שלישי האחרון עם למעלה מ-30 תלמידים ותלמידות הלומדים בחטיבת "אורן אורט" במסגרת הפרויקט הלאומי לשם מטרה מקודשת – קטיף בצל למשפחות נזקקות.

לא האמנו למראה עינינו – הגענו לשדה הבוצי לאחר השיטפונות של הימים האחרונים, אך אפילו המראה לא הרתיע כלל את הילדים.
התלמידים נרתמו למשימה בהנאה רבה והחלו לאסוף בצלים רבים.
המלאכה לא הייתה פשוטה כלל ודרשה מאמץ רב, יחד עם זאת, בסיכומה של פעילות התלמידים קטפו ואספו כ-1,200 קילוגרם בצל. בסופו של יום הרבה דמעות נמהלו בכוונות טובות וחשפו רוח התנדבות מרשימה.
ראוי לציין כי מרגלית שימרון היא זו אשר הגתה ויזמה את הרעיון המבורך הזה". דובר המחוז, דויד גורלי ציין כי התלמידים הנמרצים והחרוצים חזרו עייפים אך מרוצים לבית הספר, כשהם מלאי סיפוק ושמחה מהשלל שהעלו באמתחתם ובעיקר – מהתוצאה: חלוקה מלבבת של הבצלים הטעימים והטריים היישר מן השדה אל ביתם של משפחות נזקקות בעמק יזרעאל. מנהלת המחוז , ד'ר אורנה שמחון שלחה ברכת כל הכבוד ויישר כוח לתלמידים, למדריכים, לצוות המורים ולהנהלה של חטיבת "אורן אורט" בעפולה.