בצר בכנס פתיחת הקמפיין: "נשמור ביחד על העמק וננצח בגדול"

בצר מעלה הילוך לקראת הבחירות המתקרבות במוא"ז עמק יזרעאל: מטה אייל בצר פתח באופן רשמי את מערכת הבחירות. צילום: ענת חרמוני

אייל בצר פתח באופן רשמי את קמפיין הבחירות: מאות תושבים מכל 39 יישובי עמק יזרעאל גדשו את המועדון בנהלל, ביניהם רכזי ורכזות המטות בישובים, תומכים ותומכות מרחבי העמק, חברי נהלל ובני משפחה. בכנס חולקו לבאים עלוני מצע הבחירות של אייל בצר לעתיד, שישלחו לכל תושבי העמק.
בדברי ברכתו לרבים שהגיעו להביע את תמיכתם הצהיר בצר: "הבחירות השנה אינן 'נגד' אלא 'בעד' – בעד טובת התושבים בעמק. המועצה האזורית עמק יזרעאל הגיעה להישגים חסרי תקדים: החזרת הבנים והוספת מתיישבים – הגענו ל41,000 תושבים. הרחבת היישובים – הקיבוצים, המושבים והיישובים הקהילתיים והבדואים. שילשנו את תקציב המועצה השנתי, מ- 150 מיליון שקלים ל- 450 מיליון שקלים. לתחום החינוך הקצבנו את חלק הארי של התקציב השוטף ותקציב הפיתוח של המועצה. אנחנו מובילים את המאבק נגד הקמת שדה התעופה הבינלאומי ברמת דוד. הצלחנו למנוע החלטה לקידום התכנית ברמת דוד בלבד."


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בצר הוסיף עוד ואמר: "יזמתי את הקואליציה של ראשי הרשויות בצפון, חבירתנו לראשי רשויות בדרום ובמרכז, ואני מוביל את המאבק המשותף להקמתו בנבטים ובחיפה. חייבים להמשיך את התנופה, בניצול הניסיון והידע שרכשתי. אמשיך לפעול לבניית יישובים חדשים, ליישום התכנית האסטרטגית החדשה בחינוך, המותאמת לשיטות למידה עדכניות: בתכניות הלימוד החדשניות, ובהתאמת המרחב הפיזי אליהן. אני מוביל את שיפור השירות לתושב באמצעים מקוונים. את המשך פיתוח היישובים וחיבור ביניהם בדרכי-נוף. את הרחבת אזורי תעשייה קיימים, ויצירת אלפי מקומות תעסוקה נוספים לתושבי העמק. את הפיתוח התעסוקתי ליד תחנות הרכבת בעמק, שנמצא כבר בשלבי תכנון ואת ייצור החשמל באנרגיה סולארית ברחבי העמק. אני מודה לכל המתנדבים והפעילים, ואלה שיתנדבו מעכשיו לסייע במהלך מסע הבחירות – נשמור ביחד על העמק וננצח בגדול".

 

 

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|