WIZO MOR: חוגגים 100 שנים בכפר הנוער ויצו נהלל

במסגרת WIZO MOR- meeting of representatives – כ-200 חברות ויצו מחו"ל ומישראל נחשפו ייחשפו השבוע לשלל פעילויות ויצו ברחבי הארץ. צילום: כפיר סיון, דוברות ויצו

ויצו פתחה השבוע את אירועי WIZO MOR האספה הכללית של ויצו העולמית, אירוע בינלאומי במסגרתו מארחת ויצו את נציגות הפדרציות מחו"ל (20 מתוך 37 נציגויות ויצו בצפון ודרום אמריקה, אירופה, אסיה, אפריקה ואוסטרליה) שמתכנס שוב באופן פרונטלי מאז שנת 2020, כאשר הנציגות מחו"ל הגיעו לביקור בכפר הנוער ויצו נהלל לציון 100 שנה למושב.
היום בנהלל החל בסיור אינטראקטיבי וחווייתי בכפר הנוער, כולל הצצה לחיי החניכים בפנימייה התנסויות מעשיות במגמות השונות. לאחר מכן, הנציגות המשיכו למפגש שעסק בהיסטוריה של ויצו, בדגש על פרויקט הארכיון הדיגיטלי של ויצו שיעלה לרשת בהמשך השנה. האירוע נחתם עם הרצאה של אדווה ישראלי, מחברת הספר "ציוניות בדרכן" – על תרומת ויצו בעיצוב פנים החברה בישראל 1920-1948 בהתייחס לנשים הציוניות החשובות בהיסטוריה של המדינה – כאשר תוכן הספר נכנס ליחידות ההיסטוריה של תלמידי כיתות ח' ו-ט' בשנת הלימודים הנוכחית.
במסגרת WIZO MOR- meeting of representatives – כ-200 חברות ויצו מחו"ל ומישראל נחשפו ייחשפו השבוע לשלל פעילויות ויצו ברחבי הארץ, כמו גם ראשי ערים, מועצות, שותפים לדרך ואורחים נוספים, כאשר האירועים נערכים במעמד אניטה פרידמן יו"ר ויצו העולמית ואסתר מור נשיאת ויצו העולמית.